Eurodystrybucja
-
Eurologistyka - opracowanie - Skład opracowania: strategia eurodystrybucji, jej cel i formy, wzrost znaczenia eurologistyki, przykłady strategii europeizacji w handlu detalicznym, 4 grupy nowych...
Liczba stron: 5
Krótkie informacje z Kompendium
- Agregatowy popyt - (lub popyt zagregowany) To łączna ilość towarów, jaką nabywcy decydują się zakupić w danych warunkach.
Agregatowy popyt jest malejącą funkcją ogólnego poziomu cen i rosnącą funkcją... (0.2 stron A4)
- Charakterystyka kanałów dystrybucji - Wyróżnić możemy m.in.:
1. Krótkie kanały dystrybucji mają małą liczbę ogniw uczestników natomiast długie kanały składają się z wielu ogniw. Wąskie kanały charakteryzują się tym gdy... (1.3 stron A4)
- Metoda kosztów likwidacji - Przy tej metodzie określa się wartość materiałów porozbiórkowych pomniejszoną o koszty rozbiórki lub likwidacji.
Metodę kosztów likwidacji stosuje się przy użyciu techniki szczegółowej, lecz zamiast... (0.4 stron A4)
- Customer Relationship Management - (CRM) to odpowiedź na:
- coraz mniejszą lojalność klientów;
- wzrost rotacji pracowników działów handlowych;
- wzrost konkurencji;
- coraz większe koszty pozyskania nowych klientów;
-... (0.2 stron A4)
- Popyt substytucyjny - Dotyczy dóbr, które mogą się zastępować (substytutów) - na przykład masło i margaryna. (0 stron A4)
|