Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
miary klasyczne | zadanie transportowe | potrzeby człowieka | elastyczność cenowa popytu | krzywa obojętności | coaching | badania operacyjne | teoria zachowań konsumenta |

Emocje


  • Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
    Liczba stron: 14

  • Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
    Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia

  • Psychologia decyzji kadrowych - Skład pracy: strategie zmian kadrowych (perspektywiczne - aktywne, krótkoterminowe - zachowawcze), polityka kadrowa firmy (rozwiązanie strukturalne i funkcjonalne), warianty doboru...
    Liczba stron: 35 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Elementy dobrej marki - Dobra nazwa marki powinna mieć następujące cechy: 1. Powinna wyrażać korzyści wynikające ze stosowania produktu. 2. Odzwierciedlać w wyobraźni klienta pozytywne cechy produktu i w... (0.4 stron A4)
  • Efekt uporczywości - Efekt uporczywości (inaczej znany jako uporczywość przekonań lub efekt utrwalania błędów) to psychologiczny fenomen, który polega na tym, że ludzie mają tendencję do utrzymywania swoich... (1.2 stron A4)
  • Style radzenia sobie ze stresem - Wyróżniamy styl: Skoncentrowany na zadaniu – stosowany przez osoby potrafiące mieć na względzie cel jaki sobie wyznaczyli. Potrafią w sytuacji stresowej rozwiązać zamierzony problem, zwalczyć trudności,... (0.6 stron A4)
  • Miłość i inne emocje w reklamie perswazyjnej - Aby reklama prowadziła do decyzji zakupu musi stanowić wystarczająco silny bodziec, taki, który obudzi motywy i emocje. Te ostatnie zaś zależne są od skojarzeń, dzięki... (4.2 stron A4)
  • Gaslighting - nie daj się psychologicznej manipulacji - Gaslighting to manipulacja psychologiczna, w której osoba lub grupa osób próbuje wpłynąć na percepcję innej osoby poprzez fałszywe informacje, dezinformację, kłamstwa lub dezorientację. Osoba stosująca... (0.7 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii