Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kierowanie konfliktem | motywowanie | prognozowanie gospodarcze | funkcje organizacji | psychologia w zarządzaniu | testy psychologiczne | wynagradzanie | zadania z finansów przedsiębiorstwa |

Emocje


  • Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
    Ilość stron A4: 14

  • Reklama perswazyjna - prezentacja - Prezentacja Power Point dotycząca zagadnienia reklamy perswazyjnej, w której poruszono takie tematy jak m.in.: reklama komunikacją perswazyjną jej funkcja perswazyjna...
    Ilość stron A4: 41

  • Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia

  • Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
    Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Psychologia decyzji kadrowych - Skład pracy: strategie zmian kadrowych (perspektywiczne - aktywne, krótkoterminowe - zachowawcze), polityka kadrowa firmy (rozwiązanie strukturalne i funkcjonalne), warianty doboru...
    Ilość stron A4: 35 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Emocje w reklamie - Reklama transformacyjna bazuje głównie na poprawnym odzwierciedleniu emocji, które są ważniejsze od wiarygodności stwierdzeń o korzyściach płynących z użytkowania marki. W reklamie transformacyjnej nie ma... (2 stron A4)
  • Elementy dobrej marki - Dobra nazwa marki powinna mieć następujące cechy: 1. Powinna wyrażać korzyści wynikające ze stosowania produktu. 2. Odzwierciedlać w wyobraźni klienta pozytywne cechy produktu i w... (0.4 stron A4)
  • Wartość psychologicznie dodana - Wartość psychologicznie dodana to zestaw atrybutów, wyobrażeń i emocji, które konsumenci subiektywnie przypisują produktom, usługom lub firmom danej marki. Są one kształtowane w umysłach odbiorców... (1.2 stron A4)
  • Style radzenia sobie ze stresem - Wyróżniamy styl: Skoncentrowany na zadaniu – stosowany przez osoby potrafiące mieć na względzie cel jaki sobie wyznaczyli. Potrafią w sytuacji stresowej rozwiązać zamierzony problem, zwalczyć trudności,... (0.6 stron A4)
  • Miłość i inne emocje w reklamie perswazyjnej - Aby reklama prowadziła do decyzji zakupu musi stanowić wystarczająco silny bodziec, taki, który obudzi motywy i emocje. Te ostatnie zaś zależne są od skojarzeń, dzięki... (4.2 stron A4)

ABC Ekonomii © 2001-2025