Studium przypadku sieci fast food - case study
Studium przypadku na przykładzie sieci fast food, a w nim m.in.: historia sieci, składniki menu, cykl życia produktu (+ schemat), propozycja strategii, analiza swot, macierz BCB (+ schemat), proponowane zmiany przy wykorzystaniu instrumentów marketingowych. (7 stron)
Podobne opracowania: #studium przypadku #marketing #cykl życia produktu
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Studium przypadku sieci fast food - case study należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Studium przypadku sieci fast food pobrały na dysk również:
Studium przypadku IBM (Liczba stron: 5)
Metody badań w psychologii (Liczba stron: 9)
Business plan - Standardy Unido (Liczba stron: 23)
Ściąga ze statystyki (Liczba stron: 2)
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Organizacja wirtualna (Liczba stron: 12)
Krótko, ale na temat:
Strategia typu GLOB - sell the same product globally - Strategia typu 'Sprzedawaj ten sam produkt globalnie' lub inaczej to strategia GLOB (sell the same product globally).
Nawet w przypadku fast-food, stanowiących najbardziej przejrzysty przykład tego typu podejścia jest nie zbędna i korzystna pewna adaptacja do lokalnych gustów.
Adaptacja produktu może...
Jakie są korzyści z posiadania marek globalnych? - Korzyści z posiadania marek globalnych:
- korzyści skali produkcji (przy rosnących kosztach prac badawczo-rozwojowych)
- nieskomplikowane i niedrogie wejście na nowe rynki
- odpowiednio duża skala obrotów (przy postępującej segmentacji)
- istnienie ponadregionalnych sieci handlowych
- korzyści skali w dziedzinie zakupu mediów
- wykorzystanie sponsoringu imprez...
Komunikacja nieformalna - Nieformalne komunikowanie się to z pewnością sieć pogłosek. Nie należy jednak mylić sieci pogłosek z urzędowymi informacjami, które kierownictwo chce przekazać ustnie. Składa się ona z kilku nieformalnych sieci informacyjnych, które nakładają się na siebie i przecinają w wielu punktach....
Cechy innowacji - Innowacja:
1. tylko w wyjątkowych sytuacjach zależy od technologicznego know-how
2. jest interakcyjna i multidyscyplinarna
3. jest zlokalizowana (odbywa się w określonej sieci integracyjnej, której nie da się przenieść do innej sieci
4. jest procesem integracji
5. jest procesem uczenia się
6. jest zjawiskiem o wymiarach...
Strategiczna orientacja logistyki - Może znaleźć wyraz w długofalowym kreowaniu i kształtowaniu struktur sieci logistycznych i realizowania w tej sieci procesów transformacji przepływów towarowych i informacyjnych.
W drugim wypadku orientacja strategiczna może ujawnić się w podejmowaniu decyzji, które określają i zabezpieczają istotna rolę logistyki...
|