Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
użyteczność | kompleksowe zarządzanie jakością | test istotności parametrów strukturalnych | transformacja systemowa w Polsce | model du Ponta | polityka cenowa | CRM | reengineering |

Premium


Krótkie informacje z Kompendium

  • Strategia marketingowa jakość-cena - Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć: - konkurowanie ceną (niska, wysoka), - konkurowanie jakością (niska, wysoka) Struktura rynku i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw pokazują,... (0.3 stron A4)
  • Kampania reklamowa banku - Prosty projekt kampanii reklamowej banku: O względy i pieniądze klientów zabiega wiele różnych banków, oferujących podobne lub wręcz takie same usługi. Jak więc nakłonić klienta do... (4.6 stron A4)
  • Niche marketing czyli marketing niszy - Marketing niszy znany również jako niche marketing to strategia marketingowa polegająca na skupieniu się na wąskim segmencie rynku, który jest często pomijany przez większe firmy.... (2.3 stron A4)
  • Wizerunek (image) firmy - definicja oraz składowe i zalety wizerunku wraz z przykładami z rynku - Wizerunek (image) firmy to sposób, w jaki dana organizacja jest postrzegana przez swoich klientów, konkurentów, pracowników i innych zainteresowanych stron. Wizerunek obejmuje wiele aspektów, takich... (3.5 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii