Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
płynność | wykłady z marketingu międzynarodowego | wprowadzenie nowego produktu na rynek | metody selekcji | rozliczenia gotówkowe | mierniki gospodarcze | przykładowy plan marketingowy | matematyka ekonomiczna |

Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser

Za przykład posłużyła spółka działająca na rynku międzynarodowym, również w Polsce, gdzie przejęła zakłady Pollena. Funkcjonuje ona w 3 branżach: chemii gospodarczej, farmaceutycznej i spożywczej. W chwili przygotowywania tej pracy firma produkowała m.in. Nurofen, Septolette, Vanish, Calgonit, Cilit czy Woolite. W skład tej obszernej pracy wchodzą takie elementy jak: historia i charakterystyka firmy, na przykładzie której powstała praca, produkty firmy; strategia marketingowa przedsiębiorstwa i jej definicja, etapy formułowania strategii, szanse i zagrożenia, wybór czystej strategii (strategia agresywna, konkurencyjna, konserwatywna, defensywna); istota marketingu mix, strategia marketingowa 4P wg McCarthy'ego (Product, Price, Place, Promotion), graficzna ilustracja marketingu mix; produkt i jego definicja, 3 poziomy produktu wg T. Levitta; cena, elementy mixu cenowego, czynniki wpływające na cenę; promocja i jej definicja, program i instrumenty promocji; dystrybucja, jej składniki, elementy i kanały; marketing mix w Reckitt Benckiser, produkty, cena, promocja, dystrybucja; propozycje zmian w zakresie realizowanego procesu marketingu mix w firmie, analiza SWOT (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia).

Liczba stron: 40

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) oraz ✅przypisy 💎Premium

Podobne opracowania: #marketing mix #analiza swot #4P #premium


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.
Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.


Na stronie znajduje się 557 plików (9879 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 548 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 takich plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
19.97 zł

Zamów
35.97 zł

Zamów
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt
19.97 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
35.97 zł

Zamów

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 548 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Do 9 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (9 plików) i Premium (9 plików).

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser pobrały na dysk również:
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (Liczba stron: 82)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec (Liczba stron: 9)
Marketing miasta (Liczba stron: 12)
Studium przypadku sieci fast food - case study (Liczba stron: 7)
Struktura organizacyjna firmy (Liczba stron: 17)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia...
Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To: - marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych. - marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego - marketing przyczynia się do poprawy...
Marketing partnerski - Marketing partnerski to tworzenie, utrzymywanie i wzbogacanie relacji z klientem. Pozyskanie nowego klienta jest jedynie pierwszym krokiem w procesie marketingu. Współczesne firmy zmieniają sposób postrzegania swoich...
Rodzaje marketingu usług - Rozróżnia się cztery podstawowe rodzaje marketingu usług, do kórych zaliczamy: - Marketing usług infrastrukturalnych - transport, łączność, telekomunikacja, dostawy energii, gazownictwo itd. - Marketing dóbr konsumpcyjnych - Marketing...
Dualna koncepcja marketingu - Rozróżnia marketing jako: 1. koncepcję zarządzania: a) konsument (indywidualizacja preferencji klienta) b) konkurent (zmiany w strukturze i zasięgu konkurencji) c) handel (internacjonalizacja rynku) 2. marketing jako równorzędna funkcja przedsiębiorstwa...


2001-2024 © ABC Ekonomii