Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska
Praca składa się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie kwestie jak m.in. definicja i znaczenie marki, znak towarowy i korzyści z jego posiadania, kapitał marki i jej wartość, nazwy i symbole, siła marki rozpatrywana na 5 płaszczyznach, rodzaje marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), marki handlowe jako groźny konkurent marek
producentów, ich wpływ na decyzje klientów, skuteczność w walce z konkurencją na przykładzie firm, Microsoft i jego sukces, marketing / promocja ww internecie, kampanie brandingowe, strategie i promocja marki, zarządzanie i prawa zarządzania, rola marki w gospodarkach wybranych krajów. (82 strony)
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).
Podobne opracowania: #marka firmy #promocja #branding #prace magisterskie z marketingu #prace licencjackie z marketingu
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy pobrały na dysk również:
Promocja jako narzędzie marketingu (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Konkurencja rynkowa - referat (Liczba stron: 12)
Budowanie marki produktu (Liczba stron: 21)
Ściąga z marketingu 2 (Liczba stron: 2)
Lojalność wobec marki (Liczba stron: 7)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marka imitacja - Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga) jakąś inną, na ogół znaną i renomowaną, markę poprzez zamierzone...
Imitowanie marki - To upodabnianie znaków jednej marki do znaków innej, przeważnie lepiej znanej i bardziej renomowanej, marki w celu zasugerowania odbiorcom rynkowym, że jest to "jedna i...
Czym jest marka - Marka:
• W dzisiejszym świecie niezwykle istotnym elementem związanym z produktem jest jego marka
• Według American Marketing Association 'marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub...
Marka - wg American Marketing Association - American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób:
Marka to nazwa, termin, symbol lub ich kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ...
Marka wg definicji American Marketing Association - American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób:
Marka to nazwa, termin, symbol lub ich kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich...
|