Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska

Praca składa się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie kwestie jak m.in. definicja i znaczenie marki, znak towarowy i korzyści z jego posiadania, kapitał marki i jej wartość, nazwy i symbole, siła marki rozpatrywana na 5 płaszczyznach, rodzaje marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), marki handlowe jako groźny konkurent marek producentów, ich wpływ na decyzje klientów, skuteczność w walce z konkurencją na przykładzie firm, Microsoft i jego sukces, marketing / promocja ww internecie, kampanie brandingowe, strategie i promocja marki, zarządzanie i prawa zarządzania, rola marki w gospodarkach wybranych krajów. (82 strony)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #marka firmy #promocja #branding #prace magisterskie z marketingu #prace licencjackie z marketingu


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy pobrały na dysk również:
Promocja jako narzędzie marketingu (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Konkurencja rynkowa - referat (Liczba stron: 12)
Budowanie marki produktu (Liczba stron: 21)
Ściąga z marketingu 2 (Liczba stron: 2)
Lojalność wobec marki (Liczba stron: 7)


Krótko, ale na temat:
Marka imitacja - Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga) jakąś inną, na ogół znaną i renomowaną, markę poprzez zamierzone podobieństwo znaków marki imitującej do znaków marki imitowanej, dobrze rozpoznawanych przez rynkowych odbiorców. W większości...
Imitowanie marki - To upodabnianie znaków jednej marki do znaków innej, przeważnie lepiej znanej i bardziej renomowanej, marki w celu zasugerowania odbiorcom rynkowym, że jest to "jedna i ta sama" marka albo, że marki te mają istotne cechy wspólne, a tym samym zbliżoną...
Czym jest marka - Marka: • W dzisiejszym świecie niezwykle istotnym elementem związanym z produktem jest jego marka • Według American Marketing Association 'marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grup i ich wyróżnienia spośród...
Marka - wg American Marketing Association - American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób: Marka to nazwa, termin, symbol lub ich kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grupy lub wyróżnienia ich spośród konkurencji.
Marka wg definicji American Marketing Association - American Marketing Association definiuje markę w następujący sposób: Marka to nazwa, termin, symbol lub ich kombinacja stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grupy lub wyróżnienia ich spośród konkurencji. Marka zatem identyfikuje sprzedawcę lub producenta. Z mocy prawa o...


Nowe artykuły: Artykuł 26 Nowy | Artykuł 85 dla przyszłych biznesmenów