Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wskaźniki finansowe | NBP | model sita | metoda simpleks | model Kurta Lewina | macierz ADL | prognozowanie i symulacje | negocjacje zbiorowe |

Efektywna obsługa konsumenta


  • Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki - Praca omawia następujące zagadnienia: ERP (Enterprise Resource Planning) czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa - cechy, elementy i wady ERP; zintegrowane łańcuchy...
    Ilość stron A4: 17 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • ECR - Efektywna Obsługa Konsumenta - ECR jest strategią funkcjonowania łańcuchów dostaw produktów częstego zakupu, która uczyniła dystrybucję polem skutecznej walki konkurencyjnej. ECR łączy partnerskimi więzami przedsiębiorstwa produkcyjne i handlowe, których... (0.5 stron A4)
  • Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są: 1. Dochód konsumenta, 2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi, 3. Gusty i preferencje... (0.2 stron A4)
  • Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), 2. ograniczenia (budżet konsumenta), 3. bodźce (marketing mix), 4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta), 5.... (0.2 stron A4)
  • Koncepcje 4P 4C 7P - Podstawowe koncepcje: 4P (marketing MIX): Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja. 4C (nowoczesna koncepcja marketingu): Korzyść, Koszt, Komunikacja, Komfort zakupu. 4P - sformułował... (0.4 stron A4)
  • Efektywna obsługa klienta - Efficient Consumer Response (ECR) - Efektywna obsługa klienta (ECR - Efficient Consumer Response) to system efektywnej obsługi klienta. System ten integruje w łańcuchu dostaw wszystkie ogniwa procesu dystrybucji, a więc... (2.9 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii