Efektywna obsługa konsumenta
-
Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki - Praca omawia następujące zagadnienia: ERP (Enterprise Resource Planning) czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa - cechy, elementy i wady ERP; zintegrowane łańcuchy...
Ilość stron A4: 17 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- ECR - Efektywna Obsługa Konsumenta - ECR jest strategią funkcjonowania łańcuchów dostaw produktów częstego zakupu, która uczyniła dystrybucję polem skutecznej walki konkurencyjnej. ECR łączy partnerskimi więzami przedsiębiorstwa produkcyjne i handlowe, których... (0.5 stron A4)
- Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są:
1. Dochód konsumenta,
2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi,
3. Gusty i preferencje... (0.2 stron A4)
- Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać:
1. cele (maksymalizacja użyteczności),
2. ograniczenia (budżet konsumenta),
3. bodźce (marketing mix),
4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta),
5.... (0.2 stron A4)
- Koncepcje 4P 4C 7P - Podstawowe koncepcje:
4P (marketing MIX): Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja.
4C (nowoczesna koncepcja marketingu): Korzyść, Koszt, Komunikacja, Komfort zakupu.
4P - sformułował... (0.4 stron A4)
- Efektywna obsługa klienta - Efficient Consumer Response (ECR) - Efektywna obsługa klienta (ECR - Efficient Consumer Response) to system efektywnej obsługi klienta. System ten integruje w łańcuchu dostaw wszystkie ogniwa procesu dystrybucji, a więc... (2.9 stron A4)
|