Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
corporate identity | przykładowy plan marketingowy | rekrutacja | strategia sprzedaży | activity based costing | bilans płatniczy | test | kredyt hipoteczny |

Koncepcja 4P


  • Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład opracowania: definicja marketingu mix, istota, strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena, dystrybucja, promocja), marketing mix w usługach - 7P,...
    Liczba stron: 3

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Liczba stron: 16

  • Lean management - referat - Skład referatu to: istota i geneza koncepcji lean management (LM), dywestycje i cele działań dywestycyjnych, charakterystyka LM, cechy charakterystyczne koncepcji,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
    Liczba stron: 10

  • Just in time - referat - W skład pracy wchodzi: definicja i elementy systemów JiT, Just in time w produkcji, system działania, przyczyny strat powstających w...
    Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia

  • Six Sigma - referat - Skład pracy: definicja i omówienie metody Six Sigma, fazy procesu, zdefiniowanie elemntów DMAIC (Define, Measurement, Analyze, Improvement, Control), korzyści z...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie - Skład pracy: geneza Total Quality Management, najważniejsze elementy TQM, sekwencje działań w procesie budowy kompleksowego zarządzania jakością, nakierowanie na klienta,...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
    Liczba stron: 5

  • Wykłady z logistyki - opracowanie - Zbiór podstawowych definicji, zagadnień i podziałów w logistyce: geneza i znaczenia logistyki, logistyka tradycyjna a logistyka nowoczesna, podstawowe obszary działań...
    Liczba stron: 16

  • Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia - Skład pracy: definicja motywacji, teoria (koncepcja) wzmocnienia, wzmacnianie pozytywne (motywacja pozytywna), unikanie, kara (motywacja negatywna), eliminacja, teoria X i Y...
    Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Wydatki publiczne - Skład pracy: ogólna charakterystyka budżetu państwa, funkcje budżetu szczebla centralnego i lokalnego (funkcja fiskalna, redystrybucyjna, stymulacyjna), wydatki publiczne - zależność,...
    Liczba stron: 17 - ✅Przypisy

  • Organizacja wirtualna i fraktalna - referat - Skład pracy: idea organizacji wirtualnej, zasady rządzące zaufaniem w przedsiębiorstwie, podział organizacji wirtualnych, strategie połączeń działań tradycyjnych i wirtualnych, zalety...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej - Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele...
    Liczba stron: 17

  • Outsourcing - referat - Referat z bibliografią i przypisami, który porusza takie zagadnienia jak m.in.: geneza i definicja outsourcingu (outside-resource-using), outsourcing wewnętrzny i zewnętrzny,...
    Liczba stron: 18 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Człowiek przedsiębiorczy - Skład pracy: definicja potrzeby, schemat zachowania człowieka w ujęciu modelowym, podstawa procesu motywacyjnego (schemat), wartość potrzeb a motywacja, teoria potrzeb...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Proces motywowania - referat - Skład pracy: teorie motywacji, koncepcja psychodynamiczna, behawiorystyczna i poznawcza, różne definicje motywacji, powstawanie motywów, model hierarchii potrzeb Abrahama Maslowa, zdefiniowanie...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie przez cele - referat - Skład pracy: definicja i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi, cele i zasady zzl, modelu cyklu ZZL opracowany przez Tichyego, Fombruna i...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix, koncepcja 4P i 4C, produkt jako...
    Liczba stron: 58

  • Cykl życia produktu - opracowanie - W skład opracowania wchodzą takie elementy jak: koncepcja cyklu życia produktu (CŻP), charakterystyczne cechy koncepcji życia produktu wg P....
    Liczba stron: 11

  • Podstawy zarządzania strategicznego - Skład opracowania to m.in. omówienie następujących zagadnień: definicja zarządzania strategicznego użytkownicy analizy strategicznej metodyka planowania makrootoczenie i jego składniki otoczenie...
    Liczba stron: 32

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22

  • Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Koncepcja grona w zarządzaniu strategicznym - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono m.in. takie zagadnienia jak: metody badania otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa, analiza 5 sił Portera,...
    Liczba stron: 43

Krótkie informacje z Kompendium

  • Nowoczesna logistyka - Jest i opisywana jako: 1. zasada, koncepcja myślenia 2. zintegrowany system i proces podejmowania decyzji z zarządzeniem i fizycznym obiegiem towarów i informacji. 3. skoordynowania, zintegrowana funkcja przedsiębiorstwa 4.... (0.4 stron A4)
  • Koncepcja celów polityki pieniężnej - Wyróżniamy: 1. koncepcja Keynesowska 2. koncepcja monetarystyczna 3. koncepcja stabilności zewnętrznej 4. koncepcja celów inflacyjnych KONCEPCJA KEYNESOWSKA Cel finalny: wzrost gospodarczy i pełne zatrudnienie w warunkach równowagi gospodarczej. Cel... (1 stron A4)
  • Koncepcja działania niezróżnicowanego - Rynek traktuje się jako całość. W stosunku do wszystkich konsumentów opracowuje się uniwersalną, odwołującą się do 'przeciętnego' lub 'typowego' konsumenta strukturę marketingu-mix (produkt, cena, dystrybucja,... (0.3 stron A4)
  • Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku. Sama koncepcja marketingu narodziła się w... (0.3 stron A4)
  • Koncepcja marketingowa - Opiera się na założeniu, że klucz do osiągnięcia celów organizacji leży w określeniu potrzeb i wymagań rynków docelowych oraz dostarczeniu pożądanego zadowolenia w sposób bardziej... (0.4 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii