Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

podstawy statystykia | WIBOR | płynność finansowa | spółki osobowe | planowanie | macierz BCG | inwestycje | kody kreskowe | traktat z Maastricht | marketing internetowy | rodzaje strategii | funkcja użyteczności |

Analiza koniunktury i badanie rynku

Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań wtórnych, klasyfikacja źródeł i metod pomiarowych, metody pierwotne, etapy procesu doboru próby, wykaz (operat) badanej populacji, podstawowe błędy w metodzie doboru i w procesie zbierania danych, badania ilościowe - główne zalety, źródła błędów w badaniu prowadzonym metodą wywiadu, etapy budowy kwestionariusza, pytania zamknięte - zalety i wady, pytania otwarte - zalety i wady, skład kwestionariusza i zasady budowy, jakościowe badania marketingowe - definicja, podstawowe zadania badaczy, podstawowe cechy stosowanych metod, kolejność prowadzenia badań; grupa dyskusyjna - pogłębione wywiady grupowe, typologia trudnych respondentów w pogłębionym wywiadzie grupowym, źródła przestrzennych zakłóceń, koncepcja pięciu S (5S - Synergy, Snowballing, Stimulation, Security, Spontanity), techniki projekcyjne. (10 stron)

Podobne opracowania: #analiza rynku #ankieta #kwestionariusz #techniki projekcyjne


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza koniunktury i badanie rynku należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza rynku

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza koniunktury i badanie rynku pobrały na dysk również:
Analiza rynku - zagadnienia (Liczba stron: 6)
Analiza strategiczna browaru (Liczba stron: 14)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Badanie preferencji konsumentów piwa (Liczba stron: 14)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wykłady (Liczba stron: 32)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)


Krótko, ale na temat:
Analiza portfolio - Analiza ta ustala zbiór wszystkich produktów oferowanych przez firmę i koncentruje się na takich czynnościach jak: badanie udziału w rynku, tępa wzrostu rynku, pozycji produktu w stosunku do konkurencji.
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: - analiza sprzedaży; - analiza udziału w rynku; - analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; - analiza wskaźników finansowych; - analiza wizerunku rynkowego firmy. 2. Analiza rentowności działalności marketingowej: - ustalenie kosztów funkcjonalnych (na dystrybucję, promocję...
Rodzaje badań marketingowych - To: 1. badanie reklamy 2. badanie ekonomiczne (studiuje się ceny, lokalizację zakładów, bada się systemy informacyjne) 3. badania odpowiedzialności firmy (studia nad znajomością firmy w stosunku do nabywców) 4. badanie produktu (potencjał i akceptacje nowego produktu, studiowanie produktów konkurencyjnych) 5. badanie rynku i sprzedaży (pomiary...
Co oznacza badanie rynku - Badanie rynku to oparte na naukowych podstawach rozpoznanie mechanizmu rynku, jego struktury, stanu i rozwoju jego elementów w celu stworzenia przesłanek do podejmowania decyzji.
Elementy wzorcowej analizy rynku - To: - Wprowadzenie – temat analizy. - Tło makroekonomiczne – badanie nastrojów konsumenckich. - Prognoza makroekonomiczna na lata (2003-2005) – analiza jednej gałęzi przemysłu na tle innych gałęzi, czy jest to przemysł wzrostowy. - Charakterystyka branży na podstawie PKD – określenie numeru PKD. - Analiza...


Nowe artykuły: Artykuł 33 Tylko do końca tygodnia | Zobacz też: Artykuł 91 nagrodzony