Promocja
-
Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - praca zaliczeniowa - Praca zaliczeniowa (referat) z przedmiotu Marketing. W referacie omówiono takie zagadnienia jak m.in.: zadanie aktywizacji sprzedaży strategia PULL i jej...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia
-
Promocja - referat - W skład tego referatu z bibliografią wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja promocji sposoby na zmniejszenie dystansu między oferowanym...
Ilość stron A4: 19 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
Ilość stron A4: 30 - ✅Przypisy
-
Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - referat - Referat z bibliografią i przypisami, napisany na przedmiot Marketing.
W skład pracy wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: istota promocji jako instrumentu...
Ilość stron A4: 23 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
Ilość stron A4: 37
-
Promocja usług i produktów bankowych - Opracowanie dotyczy promocji usług i produktów bankowych w kontekście marketingu usług finansowych. Zawiera kompleksowe omówienie działań promocyjnych, instrumentów marketingowych, specyfiki...
Ilość stron A4: 26 - ✅Przypisy
-
Promocja w marketingu usług finansowych - W opracowaniu tym znaleźć można takie zagadnienia jak m.in.: istota marketingu usług finansowych, w tym definicje marketingu specyfika usług finansowych...
Ilość stron A4: 0 - ✅Przypisy
-
Analiza elementów marketingu mix przedsiębiorstwa Sokółka - Analiza elementów marketingu mix spółki Sokółka Okna i Drzwi S.A., w której skład wchodzą takie elementy jak m.in.: Historia spółki...
Ilość stron A4: 39
-
Merchandising - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat merchantisingu. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja merchandisingu cele pośrednie wg AIDA...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Rola i miejsce promocji w strategii marketingowej firmy - referat - W skład tego referatu na temat promocji w strategii marketingowej firmy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja i istota promocji...
Ilość stron A4: 14 - ✅Przypisy
-
Plan promocji wody mineralnej - projekt - Przykładowy plan promocji: cele przedsiębiorstwa, cele promocji, budżet, opis produktu, dystrybucja, termin trwania kampanii promocyjnej, adresaci (odbiorcy) promocji i sposób...
Ilość stron A4: 8
-
Marketing mix - praca zaliczeniowa - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja marketingu mix porównanie koncepcji 4P i 4C element marketingu...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Media alternatywne - ambient media - W opracowaniu na temat mediów alternatywnych poruszono takie zagadnienia jak m.in.: Istota ambient media Dzienny rozkład popularności danego medium: telewizja,...
Ilość stron A4: 11
-
Sponsoring - referat - Skład pracy: definicja, funkcje i narzędzia public relations, instrumenty długookresowego oddziaływania i istota PR, zalety sponsoringu w porównaniu z tradycyjnymi...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix koncepcja 4P koncepcja 4C produkt jako...
Ilość stron A4: 58
-
Analiza strategiczna agencji reklamowej - Skład pracy: historia powstania i rozwoju firmy, struktura organizacyjna, oferowane usługi i produkty, odbiorcy, promocja, konkurenci na rynku reklamy, misja...
Ilość stron A4: 38 - ✅Bibliografia
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Strategia działań promocyjnych na przykładzie browaru - praca licencjacka - Praca licencjacka składająca się z 4 rozdziałów, w treści których poruszono takie zagadnienia jak m.in.: promocja jako element marketingu -...
Ilość stron A4: 69 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Merchandising - referat - Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża),...
Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia
-
Różnicowanie działań promocyjnych w kolejnych fazach cyklu życia produktu - Referat dotyczy strategii działań promocyjnych przedsiębiorstwa w zależności od faz cyklu życia produktu. Analizuje, jak zmieniają się cele marketingowe, środki...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska - Praca magisterska składająca się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie zagadnienia jak m.in.: definicja i znaczenie marki znak...
Ilość stron A4: 82 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Charakterystyka form reklamy usług bankowych - W skład tej pracy zaliczeniowej z bankowości wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy modelu procesu komunikacji H. D. Lasswella...
Ilość stron A4: 19
-
Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia.
Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
Ilość stron A4: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Biznes plan portalu aukcyjnego - Prosty biznes plan portalu aukcyjnego, na którym Internauci poprzez licytowanie się zakupionymi punktami, mogą nabyć (wygrać) upatrzone przedmioty.
W skład biznesplanu...
Ilość stron A4: 28
-
Plan marketingowy zakładu produkcyjnego Praktikus - Bardzo obszerny, szczegółowy plan marketingowy dla zakładu produkcyjnego Praktikus S.A.
W skład tego przykładowego planu marketingowego wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 92 💎Premium
-
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie - Elementy składowe tej ciekawej pracy to m.in.: komunikowanie się firmy z konsumentem, definicja komunikowania i jego 7 wymiarów, definicja promocji,...
Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat - Szablon planu marketingowego, który zawiera sugerowane wytyczne co powinny zawierać kolejne elementy planu. Większość z podpunktów została omówiona. Przy części...
Ilość stron A4: 13
-
Etyka w marketingu międzynarodowym - Praca składa się z omówienia takich zagadnień jak: definicja etyki marketingu, etyka w marketingu mix, wpływ etyki na produkt, etyka...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Ilość stron A4: 21
-
Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
Ilość stron A4: 6
-
Metody badania skuteczności promocji - opracowanie - Opracowanie omawia tematykę wybranych metod badania skuteczności promocji. Poruszono w nim takie zagadnienia jak m.in.: Reklama i jej definicja Public...
Ilość stron A4: 23 - ✅Przypisy
-
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik.
W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia
-
Sponsoring sportowy - Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy,...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Marketing w turystyce - wykłady - Notatki z wykładów z marketingu w turystyce. Poruszono w nich takie zagadnienia jak m.in.: Historia marketingu i fazy jego rozwoju...
Ilość stron A4: 18
-
Strategie i instrumenty merchandisingu - referat - Referat na temat merchandisingu napisany na przedmiot Marketing. Część praktyczna napisana została na przykładzie firmy Carrefour.
W pracy poruszono takie zagadnienia...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia
-
Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat) komunikat reklamowy...
Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia
-
Budowa i działanie systemów CRM - prezentacja - Prezentacja Power Point dotycząca budowy i działania systemów CRM (Customer Relationship Management) czyli zarządzania relacjami z klientami.
W skład prezentacji wchodzą...
Ilość stron A4: 26
-
Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór) - Przykładowy schemat planu marketingowego. Szablon należy uzupełnić o własne dane.
Każdy z poniższych elementów składowych planu marketingowego zawiera wskazówki (podpowiedzi) na...
Ilość stron A4: 9
-
Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
Ilość stron A4: 17 - ✅Przypisy
-
Marketing Internetowy - referat - Na całość pracy składają się: zastosowanie Internetu w handlu, fazy transakcji handlowej wraz z omówieniem, sklepy i strony internetowe, promocja...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe na egzamin z marketingu, a w nich takie zagadnienia jak m.in.: wartość rynkowa produkt znak towarowy cena...
Ilość stron A4: 8
-
Analiza SWOT powiatu - Przykładowa analiza SWOT przeprowadzona dla powiatu, której podstawą jest określenie mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń. Elementy pracy...
Ilość stron A4: 22 - ✅Bibliografia
-
Rola marketingu w przedsiębiorstwie - referat - Praca zaliczeniowa z przedmiotu Marketing, w której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: ujęcia i definicje marketingu rola marketingu w działalności...
Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Strategia marketingowa linii lotniczych Wizz Air - W skład projektu wchodzą takie elementy jak m.in.: ankieta z 10 pytaniami i metryczką respondenta geneza powstania firmy Wizz Air...
Ilość stron A4: 22
-
Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser - Za przykład posłużyła spółka działająca na rynku międzynarodowym, również w Polsce, gdzie przejęła zakłady Pollena. Funkcjonuje ona w 3 branżach:...
Ilość stron A4: 40 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład tego opracowania dotyczącego marketingu mix to m.in.: definicja marketingu mix (MM) istota MM strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena,...
Ilość stron A4: 3
-
Wykłady z marketingu - notatki - Notatki z wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera)...
Ilość stron A4: 22
-
Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
Ilość stron A4: 12
-
Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
Ilość stron A4: 13
-
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
Ilość stron A4: 6
-
Sprzedaż osobista - Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania...
Ilość stron A4: 13
-
Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: idea i definicja merchandisingu lokalizacja jako element merchandisingu jak rozmieszczenie towarów...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
Ilość stron A4: 19
-
Czym jest marketing? - referat - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji) identyfikacja i zaspokajanie...
Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia
-
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
Ilość stron A4: 17
-
Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
Ilość stron A4: 14
-
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej - Elementy planu są następujące: streszczenie menedżerskie, marketing mix, charakterystyka produktu, cena, dystrybucja, polityka promocji, promocja osobista, rynek, sytuacja finansowa firmy,...
Ilość stron A4: 20
-
Plan marketingowy restauracji - Skład planu marketingowego to: krótki wstęp z informacją czym jest plan marketingowy, misja firmy, analiza zewnętrzna - rynek lokalny, konkurencja,...
Ilość stron A4: 10
-
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
Ilość stron A4: 16
-
Plan marketingowy spółdzielni handlowej - Opisana spółdzielnia skupia się na handlu towarem ogólnospożywczym. W planie zawarto takie oto punkty: misja oraz główne zadania i cele,...
Ilość stron A4: 25
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia
-
Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
Ilość stron A4: 26
-
Społeczne przyczyny bezrobocia - praca licencjacka - Obszerna praca licencjacka omawiająca społeczne skutki zjawiska bezrobocia w mieście X. Całość to 4 rozdziały zapisane na 50 stronach, a...
Ilość stron A4: 52 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Marketing terytorialny w kreowaniu konkurencyjności gminy - praca licencjacka - Praca licencjacka na temat nowocześnie funkcjonujących gmin, które oparły zarządzanie na koncepcji marketingu terytorialnego. W jej treści poruszono takie zagadnienia...
Ilość stron A4: 72 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Przykładowy plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
Ilość stron A4: 14
-
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) - Kolejna analiza strategiczna przeprowadzona dla Małopolskiego Browaru Strzelec. W skład tej analizy wchodzą takie elementy jak: charakterystyka firmy i asortymentu,...
Ilość stron A4: 19 - ✅Bibliografia
-
Przykładowy plan marketingowy - WAWEL S.A. - Przykładowy plan marketingowy przygotowany dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego WAWEL S.A.
W skład planu wchodzą takie elementy jak m.in.: cel planu marketingowego...
Ilość stron A4: 19 - ✅Bibliografia
-
Test na egzamin z marketingu - 180 pytań testowych - Zbiór 180 pytań testowych na egzamin z marketingu. Do każdego z pytań przypisano najczęściej po możliwe 3 odpowiedzi. Pytania dotyczą...
Ilość stron A4: 36
-
Ściąga z wykładów z marketingu (2) - Druga ściąga na egzamin z marketingu, która przygotowana została na podstawie notatek z wykładów oraz informacji zaczerpniętych z podręczników.
Ściąga omawia...
Ilość stron A4: 2
-
Marketing polityczny w Polsce - praca licencjacka - W skład tej pracy licencjackiej z marketingu wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu marketing polityczny (MP) i jego definicja...
Ilość stron A4: 90 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - Skład biznes planu: profil i zakres działania firmy, zakres oferowanych usług i produktów, ogólne informacje o klientach (w tym portret...
Ilość stron A4: 33 - ✅Bibliografia
-
Biznesplan spółki branży ogrodniczej - Projekt przygotowany w celu przedłożenia bankowi - kredytodawcy. Przedsiębiorstwo zorganizowane jako spółka z o.o., zajmujące się sprzedażą krzewów. Biznes plan...
Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia
-
Badania marketingowe - prezentacja Power Point - Kolejna prezentacja na temat badań marketingowych. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja badań marketingowych wg Philipa Kotlera...
Ilość stron A4: 28
-
Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel - Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja,...
Ilość stron A4: 26
Krótkie informacje z Kompendium
- Elementy promocji - To:
A – reklama
B – promocja sprzedaży lub uzupełniająca bądź promocja dodatkowa.
C – public relatium (pablic relejszyn) – stosuje się to również public lejszyn –rozgłos.
D... (0.2 stron A4)
- Pojęcie promocji i jej elementy wg Sztuckiego - Promocja to forma społecznej komunikacji w dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi i intelektualnymi, wytworami pomysłowości i przedsiębiorczości.
Etymologia słowa Promocja nawiązuje do łac. PROMOTIO – PROMOVERE i... (0.5 stron A4)
- Metody walki z podróbkami produktów i marek - Są to m.in.:
rejestracja znaku towarowego ® ™ stosowanie elementów trudnyche do podrobienia promocja o charakterze informacyjnym autoryzacja oficjalnych punktów sprzedaży kontrola autentyczności produktów szkolenia... (0.2 stron A4)
- Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To
1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo, opakowanie, gwarancja, usługi
2. Cena – (Price) – kredyt, rabat, skonto
3. Dystrybucja – (Place) – kanały... (0.2 stron A4)
- Strategia promocji - To kompleks działań marketingowych firmy, mających na celu budowanie wizerunku (image’u) firmy, oraz promowanie poszczególnych produktów firmy, idei, czy też wynalazków. Strategia promocji jest jedną... (0.8 stron A4)
|