Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU
Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego elementy, nabywcy, konkurenci, udział w rynku a cele, środki, czynniki kluczowe i ryzyka, zarządzanie marketingowe i jego płaszczyzny, strategie marketingowe PZU S.A. w roku 2000, misja i cele strategiczne firmy. (10 stron)
Liczba stron: 10
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)
Podobne opracowania: #strategia marketingowa #promocja #udział w rynku #marketing
Na stronie znajdziesz 631 plików (12441 stron A4) w 40 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie głównej jest 610 plików, 10851 stron A4) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 21 takich plików, 1590 stron A4) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie głównej jest 610 plików, 10851 stron A4) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie PREMIUM jest 21 plików, 1590 stron A4) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 610 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 21 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 610 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 21 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 610 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 21 plików) | TAK (do 1 2 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 610 plików, zamieszczonych w 40 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (610 plików) i dodatkowo z bazy Premium (21 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU pobrały na dysk również:
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Studium przypadku IBM (Liczba stron: 5)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy budowlanej (Liczba stron: 35)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (Liczba stron: 37)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
System odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej - To formuła zastosowana umowie ubezpieczenia, która, opierając się na relacjach wartości ubezpieczeniowej i sumy ubezpieczeniowej, jest jednym z czynników decydujących o stopniu odpowiedzialności firmy...
Ryzyko działalności ubezpieczeniowej - Sygnalizowanie zagrożenia upadłością jest szczególnie ważne w działalności ubezpieczeniowej, w której nadzór państwa ukierunkowano na realizację zasady realności ochrony ubezpieczeniowej. Szacowanie prawdopodobieństwa bankructwa towarzystw ubezpieczeniowych...
Zasady ubezpieczeń gospodarczych - To:
zasada realności ochrony ubezpieczeniowej- w związku z upadkiem FU, ubezpieczony jest zainteresowany istnieniem gwarancji realności ochrony ubezpieczeniowej, które mogą przybrać formę ekonomiczną lub prawną....
Strategia marketingowa jakość-cena - Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć:
konkurowanie ceną (niska, wysoka), konkurowanie jakością (niska, wysoka)
Struktura rynku i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw pokazują,...
Prawny przebieg stosunku ubezpieczenia - Wyróżnić możemy m.in.:
wybór firmy ubezpieczeniowej złożenie oferty firmie ubezpieczeniowej rozpatrzenie złożonej oferty kształtowanie treści umowy zawarcie umowy ubezpieczenia powstanie odpowiedzialności funduszu ubezpieczeniowego powstanie szkody...
|