Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU

Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego elementy, nabywcy, konkurenci, udział w rynku a cele, środki, czynniki kluczowe i ryzyka, zarządzanie marketingowe i jego płaszczyzny, strategie marketingowe PZU S.A. w roku 2000, misja i cele strategiczne firmy. (10 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #strategia marketingowa #promocja #udział w rynku #marketing


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU pobrały na dysk również:
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Studium przypadku IBM (Liczba stron: 5)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy budowlanej (Liczba stron: 35)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (Liczba stron: 37)


Krótko, ale na temat:
System odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej - To formuła zastosowana umowie ubezpieczenia, która, opierając się na relacjach wartości ubezpieczeniowej i sumy ubezpieczeniowej, jest jednym z czynników decydujących o stopniu odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej za szkodę. Wśród systemów odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej wyróżniamy: - system odpowiedzialności proporcjonalnej, - system odpowiedzialności na pierwsze...
Strategia marketingowa jakość-cena - Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć: - konkurowanie ceną (niska, wysoka), - konkurowanie jakością (niska, wysoka) Struktura rynku i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw pokazują, że firmy stosują przynajmniej cztery kombinacje przytoczonych strategii. Są to: • Strategia okazji rynkowej (bargain strategy), •...
Determinanty wysokości odszkodowania ubezpieczeniowego - To m.in.: - ustalona wartość ubezpieczeniowa - ustalona suma ubezpieczeniowa - system odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej - parametry obniżające stopień ochrony ubezpieczeniowej - parametry obniżające stopień ochrony ubezpieczeniowej - wystąpienie okoliczności wyłączenia prawa do odszkodowania - wystąpienie okoliczności zmniejszenia lub odmowy odszkodowania
Ryzyko działalności ubezpieczeniowej - Sygnalizowanie zagrożenia upadłością jest szczególnie ważne w działalności ubezpieczeniowej, w której nadzór państwa ukierunkowano na realizację zasady realności ochrony ubezpieczeniowej. Szacowanie prawdopodobieństwa bankructwa towarzystw ubezpieczeniowych było szeroko dyskutowane w wielu pracach. Klasyczny model ryzyka działalności ubezpieczeniowej wprowadzony przez Gerbera w...
Zasady ubezpieczeń gospodarczych - To: - zasada realności ochrony ubezpieczeniowej- w związku z upadkiem FU, ubezpieczony jest zainteresowany istnieniem gwarancji realności ochrony ubezpieczeniowej, które mogą przybrać formę ekonomiczną lub prawną. - zasada pełności ochrony ubezpieczeniowej- sprowadza się do stwierdzenia, że ubezpieczenia powinny w pełni pokrywać szkody...


Nowe artykuły: Artykuł 17 dla studentów | Artykuł 23 na studia | żyrandole kryształowe