Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU
Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego elementy, nabywcy, konkurenci, udział w rynku a cele, środki, czynniki kluczowe i ryzyka, zarządzanie marketingowe i jego płaszczyzny, strategie marketingowe PZU S.A. w roku 2000, misja i cele strategiczne firmy. (10 stron)
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).
Podobne opracowania: #strategia marketingowa #promocja #udział w rynku #marketing
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU pobrały na dysk również:
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Studium przypadku IBM (Liczba stron: 5)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy budowlanej (Liczba stron: 35)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (Liczba stron: 37)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
System odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej - To formuła zastosowana umowie ubezpieczenia, która, opierając się na relacjach wartości ubezpieczeniowej i sumy ubezpieczeniowej, jest jednym z czynników decydujących o stopniu odpowiedzialności firmy...
Strategia marketingowa jakość-cena - Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć:
- konkurowanie ceną (niska, wysoka),
- konkurowanie jakością (niska, wysoka)
Struktura rynku i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw pokazują,...
Ryzyko działalności ubezpieczeniowej - Sygnalizowanie zagrożenia upadłością jest szczególnie ważne w działalności ubezpieczeniowej, w której nadzór państwa ukierunkowano na realizację zasady realności ochrony ubezpieczeniowej. Szacowanie prawdopodobieństwa bankructwa towarzystw ubezpieczeniowych...
Determinanty wysokości odszkodowania ubezpieczeniowego - To m.in.:
- ustalona wartość ubezpieczeniowa
- ustalona suma ubezpieczeniowa
- system odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej
- parametry obniżające stopień ochrony ubezpieczeniowej
- parametry obniżające stopień ochrony ubezpieczeniowej
- wystąpienie okoliczności wyłączenia...
Zasady ubezpieczeń gospodarczych - To:
- zasada realności ochrony ubezpieczeniowej- w związku z upadkiem FU, ubezpieczony jest zainteresowany istnieniem gwarancji realności ochrony ubezpieczeniowej, które mogą przybrać formę ekonomiczną lub prawną.
-...
|