Top strony
Wyszukiwarka serwisu
niezależność banku centralnego | zarządzanie | analiza XYZ | konflikt | TQM | zadania z mikroekonomii | kapitał pracujący | selekcja pracowników | PR | finansowanie przedsiębiorstwa | prezentacje z bankowości | analiza konkurencyjności |

Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU

Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego elementy, nabywcy, konkurenci, udział w rynku a cele, środki, czynniki kluczowe i ryzyka, zarządzanie marketingowe i jego płaszczyzny, strategie marketingowe PZU S.A. w roku 2000, misja i cele strategiczne firmy. (10 stron)

Liczba stron: 10

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)

Podobne opracowania: #strategia marketingowa #promocja #udział w rynku #marketing


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 539 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 539 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 539 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU pobrały na dysk również:
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Studium przypadku IBM (Liczba stron: 5)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy budowlanej (Liczba stron: 35)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (Liczba stron: 37)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
System odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej - To formuła zastosowana umowie ubezpieczenia, która, opierając się na relacjach wartości ubezpieczeniowej i sumy ubezpieczeniowej, jest jednym z czynników decydujących o stopniu odpowiedzialności firmy...
Ryzyko działalności ubezpieczeniowej - Sygnalizowanie zagrożenia upadłością jest szczególnie ważne w działalności ubezpieczeniowej, w której nadzór państwa ukierunkowano na realizację zasady realności ochrony ubezpieczeniowej. Szacowanie prawdopodobieństwa bankructwa towarzystw ubezpieczeniowych...
Determinanty wysokości odszkodowania ubezpieczeniowego - To m.in.: - ustalona wartość ubezpieczeniowa - ustalona suma ubezpieczeniowa - system odpowiedzialności firmy ubezpieczeniowej - parametry obniżające stopień ochrony ubezpieczeniowej - parametry obniżające stopień ochrony ubezpieczeniowej - wystąpienie okoliczności wyłączenia...
Zasady ubezpieczeń gospodarczych - To: - zasada realności ochrony ubezpieczeniowej- w związku z upadkiem FU, ubezpieczony jest zainteresowany istnieniem gwarancji realności ochrony ubezpieczeniowej, które mogą przybrać formę ekonomiczną lub prawną. -...
Strategia marketingowa jakość-cena - Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć: - konkurowanie ceną (niska, wysoka), - konkurowanie jakością (niska, wysoka) Struktura rynku i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw pokazują,...