Wpływ reklamy
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Ilość stron A4: 16
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Ilość stron A4: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
Ilość stron A4: 5 - ✅Bibliografia
-
Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Merchandising - referat - Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża),...
Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia
-
Modele zachowań konsumenta - Skład pracy: istota i podstawowe założenia modeli zachowań konsumenta, charakterystyka wybranych modeli wraz z graficznymi schematami modeli (model Nicosii, Howarda...
Ilość stron A4: 9
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Ilość stron A4: 14
-
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Etyka w marketingu międzynarodowym - Praca składa się z omówienia takich zagadnień jak: definicja etyki marketingu, etyka w marketingu mix, wpływ etyki na produkt, etyka...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Reklama - referat - Skład pracy to: historia (geneza) reklamy, era przedmarketingowa, informacji masowej, era badań, pierwsza gazeta, czasopisma, pojęcie reklamy i jej cele...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Charakterystyka form reklamy usług bankowych - W skład tej pracy zaliczeniowej z bankowości wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy modelu procesu komunikacji H. D. Lasswella...
Ilość stron A4: 19
-
Reklama w Internecie - Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat...
Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia
-
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie - Elementy składowe tej ciekawej pracy to m.in.: komunikowanie się firmy z konsumentem, definicja komunikowania i jego 7 wymiarów, definicja promocji,...
Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Język reklamy - prezentacja - Prezentacja programu Power Point na temat języka stosowanego w reklamie i sloganach reklamowych. Składa się ona z omówienia takich zagadnień...
Ilość stron A4: 52
-
Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia
-
Metody badania skuteczności promocji - opracowanie - Opracowanie omawia tematykę wybranych metod badania skuteczności promocji. Poruszono w nim takie zagadnienia jak m.in.: Reklama i jej definicja Public...
Ilość stron A4: 23 - ✅Przypisy
-
Reklama perswazyjna - prezentacja - Prezentacja Power Point dotycząca zagadnienia reklamy perswazyjnej, w której poruszono takie tematy jak m.in.: reklama komunikacją perswazyjną jej funkcja perswazyjna...
Ilość stron A4: 41
-
Globalizacja przedsiębiorstw - referat - Skład pracy: przejaw i przyczyna globalizacji, wpływ organizacji międzynarodowych na procesy globalizacyjne, wpływ globalizacji na działalność przedsiębiorstw, procesy społeczno -...
Ilość stron A4: 9 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
Ilość stron A4: 9
-
Promocja - referat - W skład tego referatu z bibliografią wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja promocji sposoby na zmniejszenie dystansu między oferowanym...
Ilość stron A4: 19 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
Ilość stron A4: 30 - ✅Przypisy
-
Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia.
Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
Ilość stron A4: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Rola i miejsce promocji w strategii marketingowej firmy - referat - W skład tego referatu na temat promocji w strategii marketingowej firmy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja i istota promocji...
Ilość stron A4: 14 - ✅Przypisy
-
System nagród i kar w motywacji pracowników - Skład pracy: definicja nagrody i kary, ich podział, system kar i nagród oraz ich wpływ na pracowników, model motywacyjny łączący...
Ilość stron A4: 12 - ✅Przypisy
-
Strategie logistyczne i ich wpływ na sukces rynkowy przedsiębiorstw - Referat (praca zaliczeniowa) z przedmiotu Logistyka, na temat strategii logistycznych oraz tego, jaki mają one wpływ na sukces firmy na...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Łańcuch dostaw oraz wartość dodana w logistyce - Skład opracowania: zarządzanie łańcuchem dostaw jako element strategii firmy, strategia zintegrowanego łańcucha dostaw, logistyka a...
Ilość stron A4: 22
-
Mobbing w pracy - referat - Referat dotyczący tematu mobbingu w pracy. W skład tej pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja mobbingu (harassment, bullying, ganging...
Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik.
W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu wyróżniamy następujące typy reklamy:
1. reklama informacyjna (pionierska, pierwsza)
2. reklama konkurencyjna
3.... (0.2 stron A4)
- Reklama outdoor - Outdoor tzn. reklama zewnętrzna dzieli się na reklamę ruchową i nieruchową. Reklama nieruchowa obejmuje tablice, plakaty, bandy stadionów, neony, reklamy świetlne, plansze na drogach. Do... (0.4 stron A4)
- Klasyfikacja reklamy - Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam:
1) Ze względu na cel reklamy: informacyjna (TP S.A. - nowe numery kierunkowe) nakłaniająca (większość reklam produktów) przypominająca (np. samo... (0.5 stron A4)
- Reklama - cechy i funkcje reklamy - Reklama jest procesem komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi masową, odpłatną formę nieosobowego przedstawienia i opierania idei, produktów lub usług przez określonego nadawcę.
Cechy reklamy: Werbalizm... (0.2 stron A4)
- Środki reklamy - W chwili obecnej przedsiębiorstwa mają szeroki wachlarz możliwości jeśli chodzi o miejsca, gdzie mogą zamieścić swoje reklamy. Do tych najbardziej podstawowych, a zarazem najmniej wymyślnych... (0.4 stron A4)
|