Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Reklama w Internecie

Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat fee, CPM), odbiorcy reklamy internetowej, skuteczność działań. (13 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #marketing w Internecie


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Reklama w Internecie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Reklama w Internecie pobrały na dysk również:
Badania marketingowe w Internecie (Liczba stron: 20)
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Marketing Internetowy - referat (Liczba stron: 14)
Reklama - referat (Liczba stron: 14)
Psychologia reklamy - referat (Liczba stron: 30)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (Liczba stron: 82)


Krótko, ale na temat:
Środki reklamy - to: - reklama prasowa - reklama telewizyjna - reklama radiowa - reklama kinowa - reklama pocztowa - plakaty reklamowe
Zalety reklamy w Internecie - Tych zalet jest naprawdę sporo. Jednak kilka najważniejszych to: - Niski koszt - Internet jest najtańszym medium reklamowym pozwalającym na dotarcie do stosunkowo szerokiej rzeszy odbiorców na całym świecie. Koszty reklamy są mierzalne. Możemy określić koszt kampanii reklamowej, koszt kliknięcie w...
Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu wyróżniamy następujące typy reklamy: 1. reklama informacyjna (pionierska, pierwsza) 2. reklama konkurencyjna 3. reklama defensywna 4. reklama agresywna 5. reklama prestiżowa
Formy reklamy (rodzaje reklamy) - Wyróżnić możemy takie typy reklam jak: - REKLAMA INFORMACYJNA - zwracająca uwagę nabywców na korzyści, jakie osiągną kupując reklamowany produkt. - REKLAMA PRZYPOMINAJĄCA - mającą na celu powiadomienie, iż produkt od dawna wprowadzony na rynek nadal się na nim znajduje, a jego...
Reklama pionierska - Wprowadzając nowy produkt-usługę na rynek należy zbudować tzw. popyt podstawowy, który zwraca uwagę klienta w większym stopniu na określoną kategorię usługi niż na określoną markę. Zadanie to realizuje reklama pionierska związana z wczesnymi etapami rozwoju usługi, która pełni rolę informacyjną...


Nowe artykuły: Artykuł 43 Tylko do końca tygodnia | Artykuł 70 nagrodzony | żyrandole kryształowe