Organizowanie
-
Funkcje zarządzania - referat - Skład referatu: pojęcie zarządzania (kilka wybranych definicji, w tym zarządzanie w ujęciu instytucjonalnym i funkcjonalnym), podstawowe funkcje zarządzania wg H....
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Podstawowe aspekty przewodzenia w organizacjach - W skład tego referatu (pracy zaliczeniowej) wchodzą m.in. takie zagadnienia jak: przewodzenie w świetle teorii ewolucja teorii zarządzania (naukowa organizacja...
Liczba stron: 33 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Praca menedżera w public relations - W pracy (referacie) znajdziesz omówienie takich zagadnień jak: definicja public relations (PR), wymagania kwalifikacyjne wobec menedżerów public relations, umiejętności przydatne...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
-
Psychologia zarządzania - referat - Skład pracy: definicja kierowania (wraz ze schematem graficznym), wyjaśnienie pojęć: planowanie, organizowanie, motywowanie, decydowanie, kontrolowanie; style kierowania (styl autokratyczny, liberalny,...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Wykłady z zarządzania i organizacji - Wykłady omawiają teoretyczne podstawy zarządzania i organizacji. Wśród poruszonych zagadnień znajdziemy m.in. takie tematy jak: organizowanie, organizacja - jej cechy...
Liczba stron: 31
-
Podstawy zarządzania - ściąga - Opracowanie w formie ściągi z podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania. Łącznie omówiono ponad 40 różnych zagadnień, m.in. takie pojęcia jak: pojęcie...
Liczba stron: 2
-
Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,...
Liczba stron: 9
-
Zagadnienia dziedziny zarządzania i organizacji - Zbiór zagadnień i definicji z podstaw zarządzania i organizacji, a w nich m.in.: definicja i podstawowe funkcje zarządzania wg Fayola,...
Liczba stron: 31
-
Zagadnienia na egzamin z zarządzania i organizacji - Omówienie kilkudziesięciu zagadnień na egzamin z dziedziny zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa. W zagadnieniach tych poruszono takie elementy jak m.in.: definicje...
Liczba stron: 145
Krótkie informacje z Kompendium
- Organizowanie jako funkcja zarządzania - Organizowanie jako funkcja zarządzania polega generalnie na kształtowaniu szeroko rozumianej struktury organizacyjnej firmy z uwzględnieniem takich aspektów, jak np. podział pracy (scalanie bądź łączenie różnych... (0.5 stron A4)
- Zadania Rady Bankowości Elektronicznej - To:
1. Dążenie do stworzenia bezpiecznej infrastruktury dla systemów bankowości i biznesu elektronicznego.
2. Przyjmowanie uchwał w zakresie zasad, zaleceń oraz wszelkiego rodzaju innych regulacji dla... (0.9 stron A4)
- Współczesne funkcje zarządzania - To:
• Planowanie
• Organizowanie
• Motywowanie
• Kontrolowanie
(0.1 stron A4)
- Pojęcie zarządzania - Zarządzanie to zestaw działań obejmujące planowanie podejmowanie decyzji, organizowanie przewodzenie tj. kierowanie ludźmi, kontrolowanie zapotrzebowania na zasoby rzeczowe, finansowe, kadrowe i informacyjne wykorzystywane z zamiarem... (0.1 stron A4)
- Funkcje zarządzania wg Fayola - To:
• Przewidywanie
• Organizowanie
• Rozkazywanie
• Koordynowanie
• Kontrolowanie
(0.1 stron A4)
|