Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
public relations | burza mózgów | marketing mix | metoda najmniejszych kwadratów | strategie marketingowe | strategia marki | metody zarządzania | prekursorzy socjologii |

Etapy analizy strategicznej


  • Etapy analizy strategicznej - W pracy tej omówiono pięć etapów analizy strategicznej: analizę otoczenia, przedsiębiorstwa, formułowanie wariantów strategicznych, ich analizowanie, wybór strategii. (9 stron)
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia

  • Analiza strategiczna - praca teoretyczna - Skład pracy: definicja analizy strategicznej, jej etapy, analiza otoczenia (+ schemat), bliższe i dalsze otoczenie przedsiębiorstwa, zasoby przedsiębiorstwa, formułowanie misji...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Analiza SWOT - TOWS - referat - Skład pracy: definicja analizy SWOT/TOWS, strategia agresywna (maxi-maxi), konserwatywna (maxi-mini), konkurencyjnej (mini-maxi), defensywna (mini-mini), etapy analizy SWOT/TOWS. (6 stron)
    Liczba stron: 6

  • Analiza SWOT - referat - Skład pracy: geneza analizy SWOT (od wewnątrz do zewnątrz), TOWS (od zewnątrz do wewnątrz), analiza silnych i słabych stron, szans...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Analiza strategiczna przedsiębiortwa - prezentacja - Prezentacja Power Point, której slajdy omawiają takie zagadnienia jak m.in.: podejścia do problematyki zarządzania strategicznego przedsiębiorstwa, metody analizy strategicznej, analiza...
    Liczba stron: 27

  • Zagadnienia zarządzania strategicznego - Zbiór omówionych zagadnień z zarządzania strategicznego (ZS), a w nim m.in.: pojęcie zarządzania wg P.Druckera i Griffina, etapy zarządzania...
    Liczba stron: 14

  • Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego - Elementy pracy: otoczenie konkurencyjne, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, analiza konkurentów i konsumentów, idea strategii konkurencyjnej wg Portera, czynniki określające pozycję firmy...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Podstawy zarządzania strategicznego - Skład opracowania to m.in. omówienie następujących zagadnień: definicja zarządzania strategicznego użytkownicy analizy strategicznej metodyka planowania makrootoczenie i jego składniki otoczenie...
    Liczba stron: 32

  • Analiza FMEA - praca - Skład pracy: geneza i cel analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), podział ze względu na zakres stosowania (FMEA wyrobu/konstrukcji,...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady) - Bardzo ciekawe opracowanie dotyczące strategii i zarządzania strategicznego. Można w nim znaleźć omówienie najważniejszych zagadnień tej tematy. Świetne kompendium...
    Liczba stron: 24

  • Analiza FMEA - Skład projektu: istota, zastosowanie i znaczenie analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), zastosowanie metody, analiza uszkodzeń, etapy przeprowadzania analizy,...
    Liczba stron: 17

  • Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
    Liczba stron: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej - Elementy składowe samej analizy to: misja firmy, cele strategiczne, styl zarządzania, struktura firmy, analiza otoczenia dalszego przedsiębiorstwa, struktura czynników otoczenia...
    Liczba stron: 27

  • Istota i metody analizy finansowej - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Omawia ona m.in. takie zagadnienia jak: definicja analizy finansowej (AF), jej istota, miejsce analizy...
    Liczba stron: 61

  • Analiza strategiczna browaru Strzelec - Skład analizy: struktura branży, strategiczna charakterystyka, pozycja piwa na krzywej cyklu życia, główne siły sprawcze koniunktury, problemy stojące przed branżą,...
    Liczba stron: 14

  • Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat - W referacie poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja strategii, analiza strategiczna - jej definicja, funkcje i obszary, analiza makrootoczenia, sektora...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Łańcuch wartości - Skład pracy: metody analizy strategicznej, definicja łańcucha wartości i system jego dostarczania (+ przykłady firm, które zastosowały system dostarczania wartości),...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Analiza strategiczna agencji reklamowej - Skład pracy: historia powstania i rozwoju firmy, struktura organizacyjna, oferowane usługi i produkty, odbiorcy, promocja, konkurenci na rynku reklamy, misja...
    Liczba stron: 38 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia na egzamin z zarządzania i organizacji - Omówienie kilkudziesięciu zagadnień na egzamin z dziedziny zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa. W zagadnieniach tych poruszono takie elementy jak m.in.: definicje...
    Liczba stron: 145

  • Przykładowy test z analizy ekonomicznej - Test na egzamin z analizy ekonomicznej wraz z odpowiedziami. 68 pytań. (6 stron)
    Liczba stron: 6

  • Analiza ekonomiczna firmy - Opracowanie typowo teoretyczne z zagadnień opisujących podstawy analizy finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstwa. Zawiera opis takich elementów: pojęcie i rodzaje analiz, źródła informacji...
    Liczba stron: 38

  • Analiza wskaźnikowa - wzory - Zestawienie obejmujące wskaźniki analizy ekonomicznej (analiza wskaźnikowa), a w nim: podstawowe wzory (koszty, sprzedaż, stopa marży brutto, strafa bazpieczeństwa), wskaźniki...
    Liczba stron: 1

  • Marketingowy system informacji - referat - Skład pracu: cechy informacji marketingowych będących podstawą procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwie, definicja marketingowego systemu informacji, związek typów decyzji z potrzebami...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Etapy metody simplex omówione na przykładowym zadaniu - W opracowaniu tym omówiono etapy metody simplex. Za przykładowym zadaniem jest zadanie optymalizacyjne dotyczące wytwarzania 3 produktów, których cena sprzedaży...
    Liczba stron: 9

  • Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania - Skład pracy: informacje wstępne o analizie czynnikowej, jej zastosowanie w badaniach marketingowych, cele i definicja analizy czynnikowej, procedura analizy (założenia,...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Analiza strategii biznesu na przykładzie firmy - W skład tej analizy strategicznej wchodzą takie elementy jak m.in.: charakterystyka firmy geneza powstania, forma prawna i status własnościowy siedziba...
    Liczba stron: 53 - ✅Bibliografia

  • Analiza rynku opon - Składowe tej analizy rynku to następujące podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udział w rynku poszczególnych marek, układ sił na rynku,...
    Liczba stron: 10

  • Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: istota kapitału intelektualnego i jego składowe (kapitał ludzki, strukturalny, relacyjny), podział na kategorie (aktywa rynkowe, odnoszące się...
    Liczba stron: 5

  • Analiza wskaźnikowa i analiza du Ponta - prezentacja - Prezentacja Power Point z analizy finansowej, która prezentuje wskaźniki analizy finansowej oraz analizę du Ponta. Na slajdach znajdziesz takie elementy jak...
    Liczba stron: 17

  • Wskaźniki płynnności i inne wskaźniki analizy finansowej - Zestawienia podstawowych wskaźników analizy finansowej - wzory wskaźników i interpretacja: wskaźniki płynności finansowej, zadłużenia, rentowności, wskaźniki sprawności działania, oceny rynkowej...
    Liczba stron: 2

Krótkie informacje z Kompendium

  • Analiza strategiczna - Jest zbiorem działań wykorzystujących zarówno metody ilościowe jak i jakościowe z różnych dziedzin, tj. ekonomii, finansów, psychologii, statystyki, marketingu, które mają na celu zebranie, zinterpretowanie... (0.3 stron A4)
  • Grupa strategiczna - Grupą strategiczną nazywamy zbiór firm stosujących podobne strategie działania. Analizę grupy strategicznej dokonuje się, dla określenia tych zmiennych, które mają decydujący wpływ na powstawanie barier... (0.3 stron A4)
  • Metody analizy otoczenia przedsiębiorstwa - Metody analizy otoczenia przedsiębiorstwa to zbiór metod (technik, narzędzi), które można wykorzystać w analizie otoczenia, w diagnozowaniu potencjału przedsiębiorstwa i projektowaniu wariantów strategicznych (wskazanie na... (0.6 stron A4)
  • Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Musi dotyczyć wszystkich jego obszarów, nie tylko sfery ekonomicznej, lecz także technologicznej, marketingowej, społecznej i kulturowej, wymaga zatem łączenia metod jakościowych i ilościowych. Końcowym akordem każdej... (0.3 stron A4)
  • Proces tworzenia polityki strategicznej - Proces tworzenia polityki strategicznej składa się z 3 głównych części, procesów: 1. analizy systemu obejmującej: analizę zew. otoczenia (wraz z przewidywaniem rozwoju tego otoczenia),analizę organizacji... (0.3 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii