Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
merkantylizm | rentowność aktywów | prezentacje z finansów | model DIPADA | ekonometria | zarządzanie logistyczne | analiza konkurencyjności | koncepcja 4P |

Analiza sytuacji marketingowej

W skład tej obszernej pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki strategicznej przedsiębiorstwa, luka planistyczna, rynki, typowy zakres analizy sytuacji marketingowej (tabela), analiza sytuacji konkurencyjnej, marketing mix (4P), analiza SWOT, segmentacja rynku, wzorce segmentów preferencji rynku, procedura segmentacji rynku, użyteczność segmentacji i sposoby jej dokonywania, kryterium segmentacji przedsiębiorstw, kryteria segmentacji konsumentów wg Kotlera, czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta, teoria motywacji Freuda, teoria motywacji Maslowa (hierarchia potrzeb), teoria motywacji Herzberga, percepcja, pięć ról w procesie podejmowania decyzji, zachowanie klienta w zależności od planowanego zakupu, typy zachowań wg Henry'ego Assael'a, proces zakupu (schemat) wraz z omówieniem, analiza conjoint i jej etapy, model analizy conjoint (schemat), analiza sytuacji konkurencyjnej, model analizy sytuacji konkurencyjnej (schemat), podmiotowy i przedmiotowy wymiar konkurencji, poziomy rynkowej rywalizacji, mobilność sektora konkurencyjnego, przyczyny pojawienia się barier wejścia do sektora i wyjścia z sektora, rynki w ujęciu modelowym przy skrajnym położeniu barier wejścia i wyjścia, struktura sektora konkurencyjnego, sektory skonsolidowane i sektory rozproszone wg M. Portera, główne przyczyny rozproszenia, analiza konkurentów, pytania diagnostyczne ułatwiające ustalenie celów konkurenta, elementy analizy konkurenta (schemat), typowe wzorce konkurentów, wzór karty konkurenta, ocena marketingu mix, istota produktu i jego klasyfikacja oraz definicja, struktura produktu (schemat), cykl życia produktu a strategie marketingowe, jego schemat i omówienie faz, cele i strategia marketingu mix w poszczególnych fazach cyklu życia produktu, warunki i rezultaty działalności przedsiębiorstwa w zależności od faz cyklu życia produktu, nowy produkt i jego sukces, proces rozwoju nowego produktu - schemat i omówienie faz, zarządzanie ceną, podstawowe metody ustalania ceny, proces ustalania ceny wg Kotlera, błędy procesu ustalania ceny, dystrybucja, kanały dystrybucji, długości kanału dystrybucji, przepływ strumieni rynkowych przez kanał dystrybucji (schemat), techniki dystrybucyjne, transport i magazynowanie produktów, marketing mix dystrybucji, promocja, podstawowe grupy promocji, narzędzia promocji stosowane w cyklu życia produktu, public relations, analiza SWOT, potencjalne mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, etapy działań w analizie SWOT wg H. Weihricha, zalety i cele analizy SWOT, przykład analizy SWOT dla firmy XYZ (schemat), modelowe sytuacje strategiczne wg H. Weihricha (Sytuacja SO strategia maxi-maxi, Sytuacja WO strategia mini-maxi, Sytuacja ST strategia maxi-mini, Sytuacja WT strategia mini-mini).

Liczba stron: 63

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura) 💎Premium

Podobne opracowania: #marketing mix #analiza SWOT #cykl życia produktu #dystrybucja #kanały dystrybucji #promocja #reklama #public relations #premium


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.
Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.


Na stronie znajduje się 557 plików (9879 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 548 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 takich plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
19.97 zł

Zamów
35.97 zł

Zamów
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt
19.97 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
35.97 zł

Zamów

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 548 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Do 9 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (9 plików) i Premium (9 plików).

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza sytuacji marketingowej należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza sytuacji marketingowej pobrały na dysk również:
Przykładowa analiza finansowa przedsiębiorstwa usługowego (Liczba stron: 30)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (Liczba stron: 5)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 10)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: - analiza sprzedaży; - analiza udziału w rynku; - analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; - analiza wskaźników...
Funkcje kontroli marketingowej - Funkcje kontroli marketingowej to zestaw narzędzi i działań mających na celu monitorowanie i ocenę efektywności działań marketingowych w przedsiębiorstwie. Funkcje te pozwalają na identyfikację obszarów...
Elementy planu marketingowego - Plan marketingowy składa się z: 1. Streszczenia dla kierownictwa 2. Bieżącej sytuacji marketingowej (rynku, produktu, konkurencji, dystrybucji oraz makrootoczenia) 3. Analizy możliwości i problemów (główne możliwości i zagrożenia...
Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: - pozycja rynkowa; - silne i słabe strony; - szanse i zagrożenia. 3. Planowanie marketingu: - cele kierunkowe; - ogólne cele; - strategia marketingowa; -...
Metody analizy marketingowej - Nie wszystkie wyłaniające się możliwości działania są warte wykorzystania. Fakt ten oznacza zazwyczaj konieczność dokonania oceny zidentyfikowanych możliwości. Każda ocena wymaga z kolei sformułowania kryteriów,...


2001-2024 © ABC Ekonomii