Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
motywacja | wykłady z marketingu | marketing usług medycznych | strategie produktowe | teoria XiY | burza mózgów | planowanie | wahania koniunkturalne |

Funkcje kontroli marketingowej

Funkcje kontroli marketingowej to zestaw narzędzi i działań mających na celu monitorowanie i ocenę efektywności działań marketingowych w przedsiębiorstwie. Funkcje te pozwalają na identyfikację obszarów wymagających poprawy oraz na dostosowywanie strategii marketingowej, aby uzyskać lepsze wyniki.

Podstawowe funkcje kontroli marketingowej to:
- Pomiar i analiza wyników: polega na monitorowaniu wyników działań marketingowych takich jak: sprzedaż, ilość klientów, wyniki kampanii reklamowych czy wyniki badań rynkowych. Analiza tych wyników pozwala na ocenę efektywności działań marketingowych i wskazuje, które obszary wymagają zmiany.
- Planowanie i kontrola budżetu: polega na planowaniu i kontrolowaniu wydatków marketingowych, aby nie przekroczyć budżetu i uzyskać jak najlepsze wyniki z dostępnych środków.
- Monitorowanie rynku: polega na monitorowaniu rynku i zmian w zachowaniach klientów, aby na bieżąco dostosowywać strategię marketingową do zmieniających się warunków rynkowych.
- Analiza konkurencji: polega na analizie działań konkurencji i dostosowywaniu strategii marketingowej, aby konkurować z innymi firmami na rynku.
- Badanie satysfakcji klientów: polega na badaniu poziomu satysfakcji klientów, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i preferencje oraz dostosować ofertę firmy do ich oczekiwań.

Funkcje kontroli marketingowej pozwalają na skuteczne zarządzanie marketingiem w firmie i uzyskanie lepszych wyników sprzedażowych oraz satysfakcji klientów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Funkcje zarządzania - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Psychologia osobowości - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Wykonywanie budżetu państwa (⭐bibliografia ⭐przypisy)
26 stron(-y)
Marketingowy system informacji - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje kontroli marketingowej

Funkcje kontroli marketingowej
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 156 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii