Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teoria potrzeb | burza mózgów | koszty | model motywowania | analiza konkurencji | matematyka finansowa | rodzaje strategii | magazyn |

Marketing (strona: 1)

Czym jest inbound marketing? - Inbound marketing to podejście do marketingu, które koncentruje się na przyciąganiu klientów poprzez wartościowe treści...)
Czym jest content marketing? - Content marketing to strategia marketingowa polegająca na tworzeniu i dystrybucji wartościowych, istotnych i spójnych treści...)
Slogan racjonalny - definicja i przykłady - Slogan racjonalny to forma komunikacji marketingowej, która skupia się na prezentowaniu konkretnych faktów, cech lub...)
Marketing zróżnicowany - W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający, stosowanie jednolitych strategii...)
PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations - PENCILS to zestaw narzędzi, które mogą być wykorzystane w strategii marketingowej. Oto rozwinięcie akronimu w...)
Marketing doświadczeń - tworzenie interakcji z marką - W dzisiejszym zatłoczonym i konkurencyjnym świecie, gdzie reklama bombarduje nas z każdej strony, tradycyjne podejścia...)
Strategie konkurencji wg. Portera - Porter uważa, że mówienie o przewadze komparatywnej w obecnych warunkach nie odzwierciedla istoty konkurencyjności. Natomiast...)
Ofensywne strategie marketingowe wg. P. F. Druckera - Zdaniem Druckera "każda strategia nacechowana jest odmiennym ładunkiem podejmowanego przez firmę ryzyka i charakteru otoczenia"....)
Strategie zajmowania określonej pozycji na rynku według Kotlera - Wyróżniamy tutaj następujące typy strategii: Strategia lidera rynku - wynika...)
Marketingowa strategia pull i push - Strategia zbytu produkowanych wyrobów jest ważnym elementem całościowej strategii przedsiębiorstwa i może występować jako: ...)
Główne strategie marketingowe typu jakość - cena - Według kryterium jakość/cena można wyróżnić następujące strategie marketingowe: Strategia okazji...)
Strategie marketingowe wg zachowań i preferencji nabywców - Strategia masowego produktu (commodity) - prowadzi do osiągnięcia wyznaczonych przez przedsiębiorstwo celów strategicznych wykorzystując nie...)
Rodzaje strategii marketingowych produkt - rynek wg Ansoffa - Najbardziej ze znanych koncepcji strategicznych, które odnoszą się i do sposobu konkurowania na rynku, i...)
Na czym polega marketing w mediach społecznościowych? - Marketing w mediach społecznościowych to strategia promocyjna wykorzystująca platformy online do dotarcia do klientów. Najpopularniejsze...)
Landing page - co to jest i jakie są korzyści ze stosowania? - Landing page znany również jako strona docelowa lub w bezpośrednim tłumaczeniu z języka angielskiego: wstęp,...)
Marketing afiliacyjny - definicja istota działania i zalety - Marketing afiliacyjny to rodzaj marketingu internetowego, w którym przedsiębiorca (zwany wydawcą afiliacyjnym) promuje produkty lub...)
Proces zakupu - 5 faz procesu zakupowego - Na proces zakupu składa się 5 faz: 1. Rozpoznanie potrzeb...)
Brand Metrics - Brand Metrics opracowany z myślą o dostarczeniu wszechstronnych informacji dla specjalistów zajmujących się kształtowaniem i...)
Zmienne asortymentu produktu - Zmienne asortymentu produktu to: 1. Szerokość asortymentu – oznacza ilość...)
Downsizing jako strategia marketingu - Strategia downsizingu to działalność przedsiębiorstwa polegająca na zmniejszaniu wielkości opakowań lub zawartości produktu, w celu...)
Długość linii produktów i ich rozciąganie - Linie można rozciągnąć w górę, w dół, w obie strony – linie można ponad to...)
Influencer marketing - definicja, wybór Influencera, rynkowe przykłady współprac - Dziś na tapetę weźmiemy temat, który może nie każdemu jeszcze rzucił się na uszy, a...)
Etapy lejka sprzedażowego AIDA w 3 etapach i 9 krokach - Zacznijmy od prostej, obrazowej definicji lejka sprzedażowego. Lejek sprzedażowy to sposób myślenia o procesie sprzedaży....)
Lejek sprzedażowy - definicja, etapy, narzędzia, strategie - Lejek sprzedażowy (lejek marketingowy lub lejek zakupowy) to model przedstawiający proces sprzedaży, w którym potencjalni...)
Model 8 stanów popytu Philipa Kotlera - Zgodnie z modelem ośmiu stanów popytu opracowanym przez Philipa Kotlera, możemy wyróżnić osiem stanów popytu:...)
Bieżące trendy w marketingu - Bieżące trendy w marketingu zmieniają się wraz z postępem technologicznym i ewolucją preferencji konsumentów. W...)
Marketing medyczny - definicja, cechy charakterystyczne, przykłady działań marketingowych - Według Amerykańskiego Towarzystwa Marketingu Medycznego (American Medical Marketing Association, AMMA) marketing medyczny to proces opracowywania...)
Zasady marketingu w firmie Adidas - strategia marketingowa - Adidas to jedna z największych i najbardziej znanych marek sportowych na świecie. Firma od lat...)
Zasady marketingu w firmie Nike - strategia marketingowa - Nike to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Firma ta specjalizuje się...)
Strategie content marketingowe i etapy procesu ich tworzenia - Strategie content marketingowe to według definicji plany działania, które koncentrują się na tworzeniu i dystrybucji...)

Strona 1 z 27
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii