Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
przykładowy biznes plan | komunikacja | pięć sił Portera | płynność przedsiębiorstwa | schemat organizacyjny | gotowy biznes plan | operacje bankowe | testy z zarządzania |

Model 8 stanów popytu Philipa Kotlera

Zgodnie z modelem ośmiu stanów popytu opracowanym przez Philipa Kotlera, możemy wyróżnić osiem stanów popytu:

1. Brak świadomości - w tym stanie klienci nie mają świadomości o istnieniu produktu lub usługi.
2. ale jeszcze nie przejawiają zainteresowania zakupem.
3. Zainteresowanie - w tym stanie klienci zaczynają przejawiać zainteresowanie produktem lub usługą, ale jeszcze nie podejmują decyzji zakupowej.
4. Pragnienie - w tym stanie klienci czują pragnienie nabycia produktu lub usługi, ale nie są jeszcze gotowi do podjęcia decyzji zakupowej.
5. Decyzja - w tym stanie klienci podejmują decyzję o zakupie produktu lub usługi.
6. Zakup - w tym stanie klienci dokonują zakupu produktu lub usługi.
7. Zadowolenie - w tym stanie klienci są zadowoleni z zakupionego produktu lub usługi i chętnie wrócą do firmy po kolejne zakupy.
8. Odrzucenie - w tym stanie klienci odrzucają produkt lub usługę i nie zamierzają już dokonywać zakupów w danej firmie.

Modele takie jak model ośmiu stanów popytu pomagają przedsiębiorcom zrozumieć proces podejmowania decyzji zakupowych przez klientów i lepiej dostosować swoją ofertę do potrzeb i oczekiwań rynku. Dzięki temu przedsiębiorca może zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych i sprzedażowych oraz lepiej zaspokoić potrzeby swoich klientów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Ekonomia matematyczna cz. 2
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Model 8 stanów popytu Philipa Kotlera

Model 8 stanów popytu Philipa Kotlera
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 22 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii