Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
emocje | funkcje marketingu | czynności bankowe | wartościowanie pracy | Narodowe Fundusze Inwestycyjne | analiza portfelowa | makroekonomia | operacje bankowe |

Marketing według Philipa Kotlera

Według profesora Philipa Kotlera marketing to zyskowne zaspakajanie potrzeb odbiorców czyli sposób działania firmy na rynku.

Polega on na identyfikowaniu i kształtowaniu potrzeb odbiorców, określaniu które z nich  dana firma może najlepiej zaspokoić, zaprojektowaniu odpowiednich produktów i usług oraz mobilizowanie pracownika do działania na rzecz zaspakajania tych potrzeb.

Istota marketingu nie jest łatwa do określenia. Marketing jako dziedzina nauki nie jest spójną teorią. Zapożycza koncepcje, metody i techniki badawcze z ekonomii, prawa, matematyki, statystyki, psychologii, socjologii, etyki i innych dziedzin. Składa się z najrozmaitszych działań: sprzedaży, reklamy, obsługi klienta, wytwarzania samego produktu, ustalania  cen i rabatów, dbania o recepturę, formułowania strategii i wielu innych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. (⭐bibliografia)
21 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing według Philipa Kotlera

Marketing według Philipa Kotlera
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 212 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii