Marketing według Philipa Kotlera
Według profesora Philipa Kotlera marketing to zyskowne zaspakajanie potrzeb odbiorców czyli sposób działania firmy na rynku.
Polega on na identyfikowaniu i kształtowaniu potrzeb odbiorców, określaniu które z nich dana firma może najlepiej zaspokoić, zaprojektowaniu odpowiednich produktów i usług oraz mobilizowanie pracownika do działania na rzecz zaspakajania tych potrzeb.
Istota marketingu nie jest łatwa do określenia. Marketing jako dziedzina nauki nie jest spójną teorią. Zapożycza koncepcje, metody i techniki badawcze z ekonomii, prawa, matematyki, statystyki, psychologii, socjologii, etyki i innych dziedzin. Składa się z najrozmaitszych działań: sprzedaży, reklamy, obsługi klienta, wytwarzania samego produktu, ustalania cen i rabatów, dbania o recepturę, formułowania strategii i wielu innych.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (2 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (22 stron A4)
4. (21 stron A4)
5. (11 stron A4)
6. (20 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (25 stron A4)
10. (20 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.1 stron)
2. (0.8 stron)
3. (0.2 stron)
4. (1.3 stron)
5. (0.7 stron)
6. (0.4 stron)
7. (0.8 stron)
8. (1.2 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing według Philipa Kotlera
Marketing według Philipa Kotlera
Ocena: 9.8 / 10 Liczba głosów: 227 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|