Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wskaźniki du Ponta | prezentacje z finansów przedsiębiorstwa | kontrola | proces dystrybucji | źródła finansowania przedsiębiorstwa | strategia promocji | zarządzanie produkcją | dochód narodowy |

Marketing międzynarodowy


  • Marketing globalny - referat - Skład pracy: istota marketingu globalnego, definicja i jego ogólne założenia, czynniki stymulujące globalizację (rynkowe, kosztowe, rządowe), pogląd Teda Levitta, globalizacja...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Ilość stron A4: 24

  • Test z marketingu międzynarodowego - Test egzaminacyjny z marketingu międzynarodowego. Ponad 70 pytań. (12 stron)
    Ilość stron A4: 12

  • Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
    Ilość stron A4: 29

  • Zagadnienia z marketingu międzynarodowego - Zagadnienia z marketingu międzynarodowego omówione na zasadzie pytanie - odpowiedź, a w nich m.in.: rozwój koncepcji marketingowej, stopnie internacjonalizacji przedsiębiorstwa,...
    Ilość stron A4: 16

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Ilość stron A4: 29 - ✅Bibliografia

  • Etyka w marketingu międzynarodowym - Praca składa się z omówienia takich zagadnień jak: definicja etyki marketingu, etyka w marketingu mix, wpływ etyki na produkt, etyka...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia

  • Eurosystem logistyczny - Skład opracowania: istota, geneza i cel eurosystemu logistycznego, funkcja operacyjna, finansowa i marketingowa w eurologistyce, formy organizacyjne i problemy eurologistyki,...
    Ilość stron A4: 31

  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Ilość stron A4: 72

  • Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie - Elementy składowe tej ciekawej pracy to m.in.: komunikowanie się firmy z konsumentem, definicja komunikowania i jego 7 wymiarów, definicja promocji,...
    Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser - Za przykład posłużyła spółka działająca na rynku międzynarodowym, również w Polsce, gdzie przejęła zakłady Pollena. Funkcjonuje ona w 3 branżach:...
    Ilość stron A4: 40 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

Krótkie informacje z Kompendium

  • Międzynarodowy rynek kapitałowy - Obejmuje transakcje średnio- i długoterminowymi papierami wartościowymi emitowanymi przez renomowane korporacje i instytucje międzynarodowe. Dzieli się na rynek akcji i obligacji, i obejmuje rynki: pierwotny... (0.3 stron A4)
  • Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia... (0.2 stron A4)
  • Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To: marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych. marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego marketing przyczynia się do poprawy... (0.3 stron A4)
  • Rodzaje marketingu usług - Rozróżnia się cztery podstawowe rodzaje marketingu usług, do kórych zaliczamy: Marketing usług infrastrukturalnych - transport, łączność, telekomunikacja, dostawy energii, gazownictwo itd. Marketing dóbr konsumpcyjnych Marketing... (0.3 stron A4)
  • Marketing przemysłowy - Jest integralną częścią marketingu jako nauki ogólnej i może być traktowany jako wyodrębniona dziedzina ekonomi. Marketing przemysłowy obejmuje działania związane z rynkiem dóbr produkcyjnych, ma też... (0.9 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii