Top strony
Wyszukiwarka serwisu
wartość bieżąca netto | teorie treści | zarządzanie strategiczne | etapy badań marketingowych | rentowność aktywów | zarządzanie kapitałem obrotowym | teoria zachowań producenta | analiza kosztów | dochody publiczne | wynagrodzenia | Assessment Center | rodzaje strategii |

Marketing i jego elementy

Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór rynku docelowego, kryteria segmentacji rynku konsumentów, podstawowe błędy i strategie w zakresie pozycjonowania, marketing-mix, produkt, cykl życia produktu, asortyment produktów, marka, opakowanie, cena, procedura ustalania cen. (14 stron)

Podobne opracowania: #podstawy marketingu #marketing mix #cykl życia produktu


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Marketing i jego elementy należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Marketing i jego elementy pobrały na dysk również:
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (Liczba stron: 19)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (Liczba stron: 3)
Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy (Liczba stron: 20)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Czym jest marketing? (Liczba stron: 15)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia...
Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa - To: 1. orientacja produkcyjna 2. orientacja na produkt 3. orientacja dystrybucyjna- sprzedażowa 4. orientacja marketingowa a) marketing transakcyjny b) marketing strategiczny c) marketing relacyjny
Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To: - marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych. - marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego - marketing przyczynia się do poprawy...
Rodzaje marketingu usług - Rozróżnia się cztery podstawowe rodzaje marketingu usług, do kórych zaliczamy: - Marketing usług infrastrukturalnych - transport, łączność, telekomunikacja, dostawy energii, gazownictwo itd. - Marketing dóbr konsumpcyjnych - Marketing...
Marketing globalny - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia...