Marketing i jego elementy
Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór rynku docelowego, kryteria segmentacji rynku konsumentów, podstawowe błędy i strategie w zakresie pozycjonowania, marketing-mix, produkt, cykl życia produktu, asortyment produktów, marka, opakowanie, cena, procedura ustalania cen. (14 stron)
Podobne opracowania: #podstawy marketingu #marketing mix #cykl życia produktu
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Marketing i jego elementy należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Marketing i jego elementy pobrały na dysk również:
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (Liczba stron: 19)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (Liczba stron: 3)
Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy (Liczba stron: 20)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)
Czym jest marketing? (Liczba stron: 15)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia...
Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa - To:
1. orientacja produkcyjna
2. orientacja na produkt
3. orientacja dystrybucyjna- sprzedażowa
4. orientacja marketingowa
a) marketing transakcyjny
b) marketing strategiczny
c) marketing relacyjny
Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To:
- marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych.
- marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego
- marketing przyczynia się do poprawy...
Rodzaje marketingu usług - Rozróżnia się cztery podstawowe rodzaje marketingu usług, do kórych zaliczamy:
- Marketing usług infrastrukturalnych - transport, łączność, telekomunikacja, dostawy energii, gazownictwo itd.
- Marketing dóbr konsumpcyjnych
- Marketing...
Marketing globalny - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia...
|