Marketing (strona: 5)
✅Zakupy modyfikowane - Są związane z kolejną próbą zmiany produktu, dostawcy lub procedury zakupu, które okazały się nie...)
✅Nowe zakupy - Dotyczą produktów, które dana jednostka gospodarcza nabywa po raz pierwszy. Sytuacja ta wymaga szczególnej specyfikacji...)
✅Rodzaje zakupów - Rodzaje zakupów można sklasyfikować według różnych kryteriów, ale jednym z popularnych podejść jest podział na...)
✅Fazy w procesie zakupu - Podejmowanie decyzji o zakupie dóbr zaopatrzeniowych odbywa się etapami: -...)
✅Marketing zakupów - (lub zaopatrzenia) zdefiniować można jako przemyślany zespół decyzji i działań przedsiębiorstwa produkcyjnego określający jego politykę...)
✅Idealna koncepcja marketingu mix - Siła oddziaływania marketingowego równa jest w przybliżeniu sile najsłabszego instrumentu z formuły 4P. Idealnym rozwiązaniem...)
✅Marketing mix w dziedzinie usług 7p - To: 1. Produkt – (Product) 2. Cena...)
✅Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To 1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo,...)
✅Zalety i wady analizy GE - To: Zalety metody GE: - Uwzględnienie wielu czynników...)
✅Podstawowe założenia Metody GE - General Electric - To: 1. Pozycja i strategia poszczególnych SJB są uwarunkowane...)
✅Analiza BCG - Boston Consulting Group - Wychodzi z założenia, że jednym z głównych celów strategii jest umożliwienie przedsiębiorstwu optymalnej alokacji zasobów,...)
✅Udział w rynku - To procentowy stosunek pomiędzy określona ilościowe (udział ilościowy) lub w jednostkach pieniężnych (udział wartościowy) wielkości...)
✅Cechy fazy schyłkowej rynku - To: 1. pojawienie się nowych technologii produkcji i sposobów zaspokajania...)
✅Cechy fazy dojrzewania rynku - To: 1. nasilenie konkurencji o udział w rynku ...)
✅Cechy fazy wzrostu rynku - To: 1. szybko wzrastający popyt 2. szybki wzrost...)
✅Cechy fazy tworzenia się rynku - To: 1. wysokie koszty obniżane zaraz ze wzrostem produkcji i...)
✅Trzy poziomy konkurencji rynkowej - To: 1) pomiędzy firmami i sektorami oferującymi produkty będące względem...)
✅Analiza segmentowa - Ma na celu wyczerpujące przedstawienie różnych możliwości, sposobów podziału rynku na względnie jednorodne grupy nabywców,...)
✅Jakościowa analiza rynku - To: - Określenie rodzaju konsumentów (użytkowników) oraz ustalenie ich potrzeb,...)
✅Rentowność rynku - To oszacowanie przeciętnej stopy zysku jaką uzyskują z operacji na danym rynku (firmy już na...)
✅Dynamika rynku oraz czynniki na nią wpływające - Dynamika rynku odnosi się do tempa zmian i wzrostu w określonym sektorze lub na konkretnym...)
✅Pojemność rynku - To wielkość masy towarowej, która przy danych cenach i przy danych dochodach może być sprzedana...)
✅Wielkość rynku - To ilościowy stan rynku w danym momencie lub okresie czasu (jako wartość średnią) wyrażoną liczbą...)
✅Strategiczna jednostka biznesu i jej cechy - Strategiczna jednostka biznesu celowo ukształtowana i organizacyjnie wyodrębniona dziedzina interesów przedsiębiorstwa, względnie jednorodna z punktu...)
✅Funkcje misji - To: 1. ukierunkowująca- daje podstawę do formułowania głównych strategicznych celów...)
✅Decyzje marketingowe - To decyzje ogólne i decyzje kierunkowe, podejmowane głównie przez zarząd przedsiębiorstwa w odniesieniu do jego...)
✅Funkcje zarządzania marketingowego - To: 1. Funkcje przygotowawcze - gromadzenia informacji rynkowej, badanie rynku,...)
✅Marketing a zarządzanie marketingiem - Definicje: 1. Marketing to całość uogólnionej wiedzy na temat zasad,...)
✅Zasady marketingu - Zasady marketingu stanowią fundamenty skutecznej strategii marketingowej dla każdego przedsiębiorstwa. ...)
✅Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa - Ewolucja orientacji przedsiębiorstwa odzwierciedla zmieniające się podejścia do zarządzania oraz relacji z klientami. Począwszy od...)
Strona 5 z 27 <<< - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - >>> |