Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prezentacje z finansów | macierz General Elektric | konflikt | finanse publiczne | transformacja systemowa w Posce | gospodarka rynkowa | popyt | analiza portfelowa |

Udział w rynku

To procentowy stosunek pomiędzy określona ilościowe (udział ilościowy) lub w jednostkach pieniężnych (udział wartościowy) wielkości własnej sprzedaży na danym rynku a ogólną wielkością sprzedaży realizowanej w tym samym czasie, przez wszystkich działających na tym rynku sprzedawców.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Podstawowa analiza finansowa firmy budowlanej
14 stron(-y)
Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel
26 stron(-y)
Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa (⭐bibliografia ⭐przypisy)
77 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Udział w rynku

Udział w rynku
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 119 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii