Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metoda Kanban | wartość pieniądza w czasie | wykłady z ekonometrii | test t-studenta | test Durbina-Watsona | strategie produktowe | rozliczenia bezgotówkowe | globalizacja przedsiębiorstw |

Udział marki - (brand share)

To wskaźnik procentowy określający poziom sprzedaży marki na tle ogólnej sprzedaży produktów (usług) danej kategorii w pewnym okresie.

Udział marki może dotyczyć aspektu ilościowego (na podstawie ilości sprzedanych jednostek obliczeniowych, np. litrów, kilogramów, sztuk) lub wartościowego (na podstawie kwotowej wartości sprzedaży).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Udział marki - (brand share)

Udział marki - (brand share)
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 221 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii