Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
pięć sił Portera | wskaźniki finansowe | rodzaje bezrobocia | metoda simplex | spółki osobowe | zarządzanie produkacją | dochody i wydatki budżetu państwa | kryzys gospodarczy |

Charakter marki

(brand character): charakterystyczny typ (rys) wizerunku marki stanowiący o jej względnej odrębności i atrakcyjności dla klientów.

W literaturze przedmiotu wyróżnia się tu m.in. markę funkcjonalną, legendarną, przynależności, reprezentacyjną, rytualną, snobistyczną, symboliczną, technologiczną, tradycyjną. Podstawą ch.m. jest istota marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
2. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
3. Atrybuty produktu (9 stron A4)
4. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
5. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
6. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
7. Reklama - referat (14 stron A4)
8. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
9. Psychologia osobowości - referat (12 stron A4)
10. Reengineering - referat (11 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Wizerunek marki - brand image (0.3 stron)
2. Postawa wobec marki - brand attitude (0.2 stron)
3. Pozycja marki (0.1 stron)
4. Proces tworzenia marki (0.2 stron)
5. Elementy marki (0.3 stron)
6. Wartość psychologicznie dodana (0.2 stron)
7. Korzyści marki (brand benefits) (0.3 stron)
8. Tożsamość marki - (brand identity) (0.3 stron)
9. Wartość marki (0.3 stron)
10. Preferowane walory marki - brand preferences (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Charakter marki

Charakter marki
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 191 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii