Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
bancassurance | logistyka w przedsiębiorstwie | wzory statystyczne | analiza ryzyka | czynniki wpływające na kurs walutowy | zarządzanie produkacją | dochody budżetu państwa | warunkowanie klasyczne |

Wartość marki

Jest to wartość dodana produktu, wynikająca z faktu stosowania danej marki z pominięciem atrybutów użytkowych samego produktu. Czynniki kształtujące wartość marki to:

- Jakość
- Tradycja – lata egzystencji na rynku
- Wyobrażenia o marce, wizerunek firmy
- Świadomość marki
- Udział w rynku danej marki
- Dostępność dystrybucji

Wartość marki można mierzyć między innymi wartością giełdową akcji. Wartość marki często przekracza wartość księgową (aktywa) firmy. Marka to najtrwalsza wartość firmy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Wartość marki

Wartość marki
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 171 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii