Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model Kurta Lewina | hipoteza | ocena ryzyka | kapitał intelektualny | prezentacje z analizy finansowej | rentowność przedsiębiorstwa | teoria treści | bankowość elektroniczna |

Wartość psychologicznie dodana

To atrybuty opiniotwórcze, wyobrażeniowe i emocjonalne subiektywnie przypisywane produktowi, usłudze lub firmie danej marki przez jej rynkowych odbiorców.

M.in. w rezultacie oddziaływania reklamy i samej nazwy marketingowej; częsta osnowa wizerunku marki (patrz: Istota marki) i bardzo istotny czynnik wartości marki (dodatkowa korzyść z marki).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Łańcuch dostaw oraz wartość dodana w logistyce
22 stron(-y)
Ekonomiczna wartość dodana - EVA (⭐bibliografia ⭐przypisy)
9 stron(-y)
Łańcuch wartości (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Wartość pieniądza w czasie - zadania z rozwiązaniami i wzory
5 stron(-y)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Podstawy matematyki finansowej - definicje i zadania z rozwiązaniami
11 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Wartość psychologicznie dodana

Wartość psychologicznie dodana
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 138 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii