Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
podejmowanie decyzji | DAGMAR | Bretton Woods | model Kurta Lewina | organizacja fraktalna | model AIDA | korelacja | teoria procesu |

Marka (brand)

To produkt, usługa bądź firma posiadające własną, zindywidualizowaną psychologicznie i rynkowo, tożsamość wraz z jego / jej cechami rzeczywistymi i wyobrażeniowymi (wizerunek marki).

W wąskim znaczeniu pod pojęciem marki rozumie się niekiedy znaki marki (na czele z nazwą marketingową) albo tzw. wartość psychologicznie dodaną.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Marka imitacja (0.2 stron)
2. Brand (0.3 stron)
3. Branding (0.4 stron)
4. Brand salience czyli rozpoznawalność marki (1.6 stron)
5. Istota marki (0.6 stron)
6. Jak mierzyć brand awareness? (1.2 stron)
7. Marka podwójna (1 stron)
8. Marka firmowa (0.1 stron)
9. Wizerunek marki - brand image (0.3 stron)
10. Jakie są obowiązki brand managera? (0.6 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka (brand)

Marka (brand)
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 177 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii