Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia Portera | analiza ekonomiczna | Bank Światowy | techniki negocjacyjne | wykłady z finansów publicznych | budżet marketingowy | budżetowanie kosztów | linia budżetowa |

Model AIDA


  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22

  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Liczba stron: 72

  • Model 7S - opracowanie - Czym tak właściwie jest model 7S? Opracowanie stara się przyjrzeć temu tematowi, a elementy, które porusza to m.in.: powód stworzenia...
    Liczba stron: 9

  • Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
    Liczba stron: 30 - ✅Przypisy

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Motywacja do pracy - Skład opracowania: znaczenie motywacji, zachowania organizacyjne, pojęcie motywacji, otoczenie wewnętrzne i jego elementy, uproszczony model motywowania, zintegrowany model motywowania do...
    Liczba stron: 11

  • Przywództwo - Skład opracowania: definicja przywództwa, podejście sytuacyjne, ewolucyjny model Herseya i Blancharda (schemat, fazy), model Fiedlera oraz model Martina G. Evansa...
    Liczba stron: 8

  • Model ekonometryczny - stopa bezrobocia - Przykładowy model ekonometryczny poza obliczeniami, zawiera też podstawowe wiadomości teoretyczne - Twierdzenia Gaussa-Markowa (Metoda najmniejszych kwadratów), weryfikacja modelu ekonometrycznego -...
    Liczba stron: 20

  • Przykładowy model ekonometryczny - liczba urodzeń - Model oszacowany przy użyciu programu Microfit. Jest to model ekonometryczny o zależności liniowej z rozłożonymi opóźnieniami. W pracy zinterpretowano oceny...
    Liczba stron: 11

  • Fazy procesu formułowania strategii marketingowej - Opracowanie składa się z następujących elementów: schemat 5 faz procesu formułowania strategii marketingowej oraz omówienie faz - analiza otoczenia i...
    Liczba stron: 5 - ✅Przypisy

  • Model ekonometryczny - aktywność zawodowa - Przykładowy model ekonometryczny. Zmienne do modelu wybrano metodą pojemności integralnych informacji (metoda Hellwiga). Elementy pracy to: szacowanie parametrów modelu -...
    Liczba stron: 12

  • Modele zachowań konsumenta - Skład pracy: istota i podstawowe założenia modeli zachowań konsumenta, charakterystyka wybranych modeli wraz z graficznymi schematami modeli (model Nicosii, Howarda...
    Liczba stron: 9

  • Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa - Skład opracowania: istota analizy wskaźnikowej, płynność finansowa (wskaźnik bieżącej płynności, szybkiej, wypłacalności gotówkowej, natychmiastowej wypłacalności), rotacja (obrotowość) zapasów, ocena stopnia...
    Liczba stron: 16

  • Konkurencja globalna w oparciu o model Portera - referat - Praca zaliczeniowa, poruszająca zagadnienia: analiza konkurencyjności M. Portera, pięć sił Portera, wielostronność rywalizacji, wpływ informacji na przewagę konkurencyjną, konkurencyjna przewaga...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia

  • Analiza wskaźnikowa - wzory - Zestawienie obejmujące wskaźniki analizy ekonomicznej (analiza wskaźnikowa), a w nim: podstawowe wzory (koszty, sprzedaż, stopa marży brutto, strafa bazpieczeństwa), wskaźniki...
    Liczba stron: 1

  • Model ekonometryczny - ceny samochodów używanych - Ten przykładowy model ekonometryczny zbudowany został na podstawie danych z 25 ofert sprzedaży aut używanych. Wzięto pod uwagę aż 7...
    Liczba stron: 12

  • Konstrukcja modelu ekonometrycznego - dzieci przebywające w żłobkach - W tym przykładzie pokazano jak zbudować model ekonometryczny. Za zmienną objaśnianą posłużyła ilość dzieci przebywających w żłobkach. Zmienne objaśniające to...
    Liczba stron: 16

  • Analiza strategiczna agencji reklamowej - Skład pracy: historia powstania i rozwoju firmy, struktura organizacyjna, oferowane usługi i produkty, odbiorcy, promocja, konkurenci na rynku reklamy, misja...
    Liczba stron: 38 - ✅Bibliografia

  • Style kierowania - Zawartość opracowania: czynniki wpływające na skuteczność przywództwa, przywództwo jako proces oddziaływania na podwładnych, klasyfikacja indywidualnych stylów kierowania, styl autokratyczny, demokratyczny,...
    Liczba stron: 8

  • Przykładowy model ekonometryczny - eksport Polski - Zmiennymi tego modelu są: wartość polskiego eksportu w mln zł w cenach bieżących, wartość światowego importu, kurs dolara w zł...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Model ekonometryczny - wynagrodzenie w przedsiębiorstwach (Microfit) - Model ekonometryczny bada wpływ różnych czynników na przeciętne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw. Wzięto pod uwagę takie czynniki jak: kurs złotego...
    Liczba stron: 18

  • Model ekonometryczny - przeciętna cena makaronu - Przykładowy model ekonometryczny, w którym zmienną objaśnianą jest przeciętna cena makaronu, z kolei zmienne objaśniające to: cena mąki, cena jajek,...
    Liczba stron: 11

  • Model ekonometryczny - przyrost naturalny (przykład) - Model ekonometryczny podzielony jest na część teoretyczną i część praktyczną. Składa się z takich elementów jak: definicja modelu ekonometrycznego, klasyfikacja...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Wskaźniki płynnności i inne wskaźniki analizy finansowej - Zestawienia podstawowych wskaźników analizy finansowej - wzory wskaźników i interpretacja: wskaźniki płynności finansowej, zadłużenia, rentowności, wskaźniki sprawności działania, oceny rynkowej...
    Liczba stron: 2

  • Łańcuch wartości - Skład pracy: metody analizy strategicznej, definicja łańcucha wartości i system jego dostarczania (+ przykłady firm, które zastosowały system dostarczania wartości),...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Inwestycje - wzory i przykładowe zdania z rozwiązaniami - Jest to zbiór wzorów i przykładowych zadań, wraz z gotowymi rozwiązaniami, a w nich m.in.: wartość pieniądza w czasie, wartość...
    Liczba stron: 24

  • Sterowanie zapasami - referat - Elementy pracy: określenie czym są zapasy, schemat zawierający etapy planowania potrzeb materiałowych, elementy zarządzania zapasami, operatywne narzędzia zarządzania zapasami w...
    Liczba stron: 32 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Co wziąć pod uwagę przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy? - Przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy należy wziąć pod uwagę: 1. zasięg i selektywność oddziaływania poszczególnych środków reklamy - od wielkości tego zasięgu zależy bowiem... (0.6 stron A4)
  • Model Vroma Vettona Jago - Model ten koncentruje się jedynie na określeniu w jakim zakresie podwładni mają uczestniczyć w procesie przywództwa. Model ten ustala normy lub standardy włączania podwładnych do... (0.2 stron A4)
  • Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), 2. ograniczenia (budżet konsumenta), 3. bodźce (marketing mix), 4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta), 5.... (0.2 stron A4)
  • Model CAPM - Jednym ze sposobów określenia kosztu kapitału jest model CAPM (Capital Assets Pricing Model). Model ten może też być nazywany modelem Sharpe’a, Lintnera i Mossina od... (0.4 stron A4)
  • Model Horwarda i Sheta - Model ten zajmuje się analizą ekstensywnych elementów procesu decyzyjnego zachodzącego przy dokonywaniu zakupów. Jako wyniki ujmowane są w powyższym modelu nie tylko zakup ale również... (0.2 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii