Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
optymalna partia dostaw | kryzysy walutowe | venture capital | piramida potrzeb Maslova | dochody i wydatki JST | polityka kadrowa | plan finansowy | polityka cenowa |

Model AIDA


  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
    Ilość stron A4: 22

  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Ilość stron A4: 24

  • Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
    Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia

  • Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Przypisy

  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Ilość stron A4: 72

  • Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia. Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
    Ilość stron A4: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
    Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Właściwy dobór personelu (rekrutacja i selekcja) - referat - Referat na temat doboru personelu. Przygotowany na przedmiot: zarządzanie zasobami ludzkimi (personelem, kadrami, pracownikami). W skład tej pracy zaliczeniowej wchodzi omówienie...
    Ilość stron A4: 17 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Modele AIDA, AIDCAS i DIPADA - Modele marketingowe takie jak AIDA, AIDCAS i DIPADA pomagają zrozumieć, jak przyciągnąć uwagę klienta i prowadzić go przez proces zakupowy. Model AIDA AIDA to najprostszy i... (1.4 stron A4)
  • Co wziąć pod uwagę przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy? - Przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy należy wziąć pod uwagę: 1. zasięg i selektywność oddziaływania poszczególnych środków reklamy - od wielkości tego zasięgu zależy bowiem... (0.6 stron A4)
  • Model Vroma Vettona Jago - Model ten koncentruje się jedynie na określeniu w jakim zakresie podwładni mają uczestniczyć w procesie przywództwa. Model ten ustala normy lub standardy włączania podwładnych do... (0.2 stron A4)
  • Co to jest Model AIDA - W modelu AIDA, który odnosi się jedynie do reklamy, najbardziej istotne są jego pierwsze etapy. Jeżeli reklama przyciągnie uwagę potencjalnego odbiorcy, sprawi, że zapozna się... (1.7 stron A4)
  • Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), 2. ograniczenia (budżet konsumenta), 3. bodźce (marketing mix), 4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta), 5.... (0.2 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii