Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
magazyn | udział w rynku | Customer Care | schemat organizacyjny | pomiar ryzyka | traktat z Maastricht | cele zarządzania | hipoteza |

Funkcje organizacji


  • Kultura organizacji w USA - Skład opracowania: definiowanie kultury organizacji, funkcje organizacji - funkcja kierownicza (aspekt władzy, myślenie elitarne, wynagradzanie, koncentracja, efektywność, ekonomia), społeczna (sprawiedliwość,...
    Liczba stron: 8

  • Kultura organizacji - referat - Skład pracy: definicja kultury organizacji, czynniki wpływające na kulturę organizacji, jej składniki wg Edgara Scheina (artefakty, normy i wartości, założenia),...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia

  • Kultura organizacyjna - referat - Skład pracy: geneza kultury organizacji, przejawy kultury organizacji (symbole, sposoby komunikowania, rytuały, mity, tabu), składniki KO (założenia, wartości, normy), artefakty,...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia

  • Funkcje zarządzania - referat - Skład referatu: pojęcie zarządzania (kilka wybranych definicji, w tym zarządzanie w ujęciu instytucjonalnym i funkcjonalnym), podstawowe funkcje zarządzania wg H....
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Podstawy zarządzania - ściąga - Opracowanie w formie ściągi z podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania. Łącznie omówiono ponad 40 różnych zagadnień, m.in. takie pojęcia jak: pojęcie...
    Liczba stron: 2

  • Konflikt w organizacji - referat - Skład pracy: istota, rodzaje i definicja konfliktu (wg D. Tjoswolda, J. Stonera i Ch. Wankela), gry ściśle i częściowo konfliktowe,...
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Rodzaje konfliktów w organizacji - Skład opracowania: podział i charakterystyka konfliktów - konflikty racjonalne i irracjonalne, jawne i ukryte, konflikty między jednostkami, konflikt między jednostką...
    Liczba stron: 3

  • Organizacja wirtualna i fraktalna - referat - Skład pracy: idea organizacji wirtualnej, zasady rządzące zaufaniem w przedsiębiorstwie, podział organizacji wirtualnych, strategie połączeń działań tradycyjnych i wirtualnych, zalety...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Podstawy socjologii - Definicje, zagadnienia, krótkie charakterystyki myślicieli (Platon, Arystoteles, Św. Augustyn, Tomasz z Akwinu, Nicolo Machiavelli, Tomasz Morus), prekursorzy i narodziny socjologii...
    Liczba stron: 26

  • Opakowania i znakowanie towarów - Skład opracowania: definicja opakowania oraz jego funkcje, logistyczne funkcje opakowania, czynniki decydujące o jakości opakowań i składające się na proces...
    Liczba stron: 6

  • Test z podstaw zarządzania - 44 pytania testowe - 44 pytania testowe z podstaw zarządzania. Każde z pytań z 4 odpowiedziami do wyboru. Pytania dotyczą takich tematów jak np.:...
    Liczba stron: 4

  • Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie - Skład pracy: funkcje marketingu oraz podstawowe zasady organizacji w przedsiębiorstwie, otoczenia marketingowe (+ schemat) - ekonomiczne, technologiczne, społeczne, demograficzne, międzynarodowe,...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Outsourcing jako metoda restrukturyzacji przedsiębiorstw - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: istota (definicja) outsourcingu, warianty przedsięwzięć restrukturyzacyjnych związanych z optymalizacją zakresu funkcji...
    Liczba stron: 16

  • Funkcjonowanie przedsiębiorstw w sieciach - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Jej skład to takie zagadnienia jak m.in.: problematyka więzi międzyorganizacyjnych, luka poznawcza, podejście sektorowe,...
    Liczba stron: 48 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia dziedziny zarządzania i organizacji - Zbiór zagadnień i definicji z podstaw zarządzania i organizacji, a w nich m.in.: definicja i podstawowe funkcje zarządzania wg Fayola,...
    Liczba stron: 31

  • Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
    Liczba stron: 19

  • Menedżer w roli lidera zmian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
    Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie kompetencjami w organizacji - prezentacja - Prezentacja pt. Zarządzanie kompetencjami w organizacji (przedsiębiorstwie) przygotowana na przedmiot Podstawy organizacji i zarządzania. Wykonana została w programie Power Point....
    Liczba stron: 42

  • Wykłady z geografii ekonomicznej - Zawartość opracowania: geografia jako nauka, funkcje geografii ekonomicznej, kierunki badań, system informacji geograficznej, kartografia, środowisko i jego składniki oraz typy,...
    Liczba stron: 11

  • Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy - Skład opracowania: charakterystyka makrootoczenia firmy oraz omówienie jego elementów takich jak: otoczenie demograficzne, technologiczne, ekonomiczne i prawno-polityczne. (5 stron)
    Liczba stron: 20 - ✅Przypisy

  • Organizacja ucząca się inteligentna sieciowa i wirtualna - prezentacja - Prezentacja programu Power Point, w której omówiono takie zagadnienia jak m.in.: organizacja ucząca się - jej pojęcie i znaczenie, cechy...
    Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia

  • Organizacja wirtualna - Skład opracowania: przyczyny powstawania nowych form przedsiębiorstw, wyjaśnienie czym jest organizacja wirtualna, definicje, model Leavitta, kultura organizacji, EDIFACT (Electronic Data...
    Liczba stron: 12

  • Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji - Skład pracy: definicja kanału dystrybucji (KD), proces dystrybucji, KD jako źródło informacji, rodzaje kanałów, dystrybucja selektywna oraz intensywna, wydłużanie i...
    Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Podstawy finansów publicznych - wykłady - Omówienie podstawowych zagadnień i definicji: finanse, zasób i fundusz pieniężny, kategorie zjawisk finansowych, przychody i wydatki materialne i osobowe, popyt...
    Liczba stron: 28

  • Wykłady z zarządzania i organizacji - Wykłady omawiają teoretyczne podstawy zarządzania i organizacji. Wśród poruszonych zagadnień znajdziemy m.in. takie tematy jak: organizowanie, organizacja - jej cechy...
    Liczba stron: 31

  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix, koncepcja 4P i 4C, produkt jako...
    Liczba stron: 58

  • Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
    Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia



2001-2024 © ABC Ekonomii