Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
szkolenia pracowników | zarządzanie personelem | prace licencjackie z ekonometrii | instrumenty polityki fiskalnej | zadanie transportowe | prace licencjackie z finansów publicznych | mobbing | kurs walutowy |

Bankowość internetowa


  • Bankowość elektroniczna - Praca składa się z następujących elementów: definicja bankowości elektronicznej oraz jej podział i cechy, model funkcjonalny BE, fundamenty rozwoju, cele...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Przypisy

  • Bankowość elektroniczna - referat - Skład pracy: pojęcie (definicja) bankowości elektronicznej, dostęp do usługi, porównanie metod dostępu, prognoza liczby klientów banków internetowych w Polsce, fazy...
    Ilość stron A4: 16 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Nowe produkty bankowe - referat - W pracy omówiono takie produkty jak: home banking, private banking, doradztwo finansowe, certyfikaty depozytowe, Komercyjne Weksle Inwestycyjno-Terminowe (KWIT), operacje terminowe,...
    Ilość stron A4: 0 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

Krótkie informacje z Kompendium

  • Rynek przedsiębiorstw - Składa się ze wszystkich jednostek gospodarczych i organizacji, które nabywają dobra i usługi by wykorzystać je do produkcji innych produktów lub usług. Rynek ten obejmuje... (0.1 stron A4)
  • Banki uniwersalne - Oferują wiele różnorodnych usług świadczonych przez współczesną bankowość. Udzielają kredytów krótko, średnio i długoterminowych, przyjmują różne lokaty a także wkłady oszczędnościowe ludności, dokonują operacji papierami... (0.2 stron A4)
  • Bankowość elektroniczna - Od strony czysto praktycznej pod pojęciem bankowości elektronicznej rozumie się funkcjonowanie takich systemów jak: rozwiązania informatyczne do obsługi transakcji klientów (office banking i telebanking), sieci... (0.3 stron A4)
  • Domena internetowa w marketingu - Unikatowa nazwa-odpowiednik elektronicznego adresu odrębnej witryny (serwisu, strony) w Internecie, np. www.nissan.pl; służy do identyfikacji danej witryny i łatwego z nią połączenia. Głównym członem d.i.... (0.3 stron A4)
  • Klasyfikacja reklamy - Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam: 1) Ze względu na cel reklamy: informacyjna (TP S.A. - nowe numery kierunkowe) nakłaniająca (większość reklam produktów) przypominająca (np. samo... (0.5 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii