Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kryzys gospodarczy | prezentacje z analizy finansowej | premium | teoria procesu | metoda simples | strategia marketingowa | controlling operacyjny | organizacja fraktalna |

Jakie są obowiązki brand managera?

Zacznijmy od misji brand managera. Tak więc przykładową misją brand managera jest budować wartość marki w długim okresie czasu, poprzez dostarczanie korzyści i satysfakcji klienta. Brand manager jest odpowiedzialny za całościowe prowadzenie spraw marketingowych związanych ze swoją marką.

Obowiązki brand  managera (na przykładzie Procter & Gamble Poland):
- Budować strategie  pozycjonowania marki na rynku.
- Współpracować przy opracowywaniu nowych produktów i opakowań, które zaspokajają potrzeby klientów lepiej niż produkty konkurentów, a zgodne są ze strategią pozycjonowania marki produktu.
- Budować strategię całościowej komunikacji (reklamy, public relations, sales promotion) utrwalającą wartość marki produktu w przekonaniu klienta. Uczestniczyć w realizacji tej strategii.
- Współpracować w rozwoju strategii dystrybucji produktu (akwizycji, merchandisingu) i ekspozycji towaru w miejscu sprzedaży.
- Uczestniczyć w realizacji tej strategii.
- Rozwijać strategię cenową dla swojego produktu/marki i kontrolować jej realizację.
- Przyczyniać się do informowania i motywowania pracowników dla realizacji strategii swojej marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Etyka w biznesie - opracowanie
10 stron(-y)
Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta ( bibliografia)
12 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Funkcje pieniądza - referat ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Jakie są obowiązki brand managera?

Jakie są obowiązki brand managera?
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 45 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii