Jakie są obowiązki brand managera?
Zacznijmy od misji brand managera. Tak więc przykładową misją brand managera jest budować wartość marki w długim okresie czasu, poprzez dostarczanie korzyści i satysfakcji klienta. Brand manager jest odpowiedzialny za całościowe prowadzenie spraw marketingowych związanych ze swoją marką.
Obowiązki brand managera (na przykładzie Procter & Gamble Poland):
- Budować strategie pozycjonowania marki na rynku.
- Współpracować przy opracowywaniu nowych produktów i opakowań, które zaspokajają potrzeby klientów lepiej niż produkty konkurentów, a zgodne są ze strategią pozycjonowania marki produktu.
- Budować strategię całościowej komunikacji (reklamy, public relations, sales promotion) utrwalającą wartość marki produktu w przekonaniu klienta. Uczestniczyć w realizacji tej strategii.
- Współpracować w rozwoju strategii dystrybucji produktu (akwizycji, merchandisingu) i ekspozycji towaru w miejscu sprzedaży.
- Uczestniczyć w realizacji tej strategii.
- Rozwijać strategię cenową dla swojego produktu/marki i kontrolować jej realizację.
- Przyczyniać się do informowania i motywowania pracowników dla realizacji strategii swojej marki.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (12 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (37 stron A4)
5. (72 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (27 stron A4)
9. (9 stron A4)
10. (64 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.6 stron)
3. (1.6 stron)
4. (1.2 stron)
5. (0.4 stron)
6. (1.2 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.4 stron)
9. (1.3 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Jakie są obowiązki brand managera?
Jakie są obowiązki brand managera?
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 45 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|