Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie | PKB | globalizacja przedsiębiorstw | mikrootoczenie | kompetencje | prywatyzacja | test Durbina-Watsona | psychologia społeczna |

Jakie są obowiązki brand managera?

Zacznijmy od misji brand managera. Tak więc przykładową misją brand managera jest budować wartość marki w długim okresie czasu, poprzez dostarczanie korzyści i satysfakcji klienta. Brand manager jest odpowiedzialny za całościowe prowadzenie spraw marketingowych związanych ze swoją marką.

Obowiązki brand  managera (na przykładzie Procter & Gamble Poland):
- Budować strategie  pozycjonowania marki na rynku.
- Współpracować przy opracowywaniu nowych produktów i opakowań, które zaspokajają potrzeby klientów lepiej niż produkty konkurentów, a zgodne są ze strategią pozycjonowania marki produktu.
- Budować strategię całościowej komunikacji (reklamy, public relations, sales promotion) utrwalającą wartość marki produktu w przekonaniu klienta. Uczestniczyć w realizacji tej strategii.
- Współpracować w rozwoju strategii dystrybucji produktu (akwizycji, merchandisingu) i ekspozycji towaru w miejscu sprzedaży.
- Uczestniczyć w realizacji tej strategii.
- Rozwijać strategię cenową dla swojego produktu/marki i kontrolować jej realizację.
- Przyczyniać się do informowania i motywowania pracowników dla realizacji strategii swojej marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Etyka w biznesie - opracowanie
10 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Globalizacja - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
23 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Brand (0.3 stron)
2. Istota marki (0.6 stron)
3. Brand salience czyli rozpoznawalność marki (1.6 stron)
4. Jak mierzyć brand awareness? (1.2 stron)
5. Branding (0.4 stron)
6. Brand Metrics (1.2 stron)
7. Model podejmowania decyzji (0.4 stron)
8. Brand awareness czyli dlaczego ważna jest świadomość marki wśród klientów? (1.3 stron)
9. Klasyczny model podejmowania decyzji (0.4 stron)
10. Pozycja marki (0.1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Branding » Jakie są obowiązki brand managera?

Jakie są obowiązki brand managera?
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 38 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii