Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Branding

Slogan brandingowy - Slogan brandingowy (claim, baseline) to sztandarowe hasło zwięźle wyrażające względnie stałe przesłanie marketingowe firmy czyli...)


Swarovski - a dokładniej D. Swarovski KG to marka założona w 1895 roku przez Daniela Swarovskiego, a...)

Image (wizerunek) firmy - pojęcie i istota - Jednym z istotnych celów marketingowych każdej firmy jest obok np. zwiększenia udziału w rynku również...)

Reklama produktu - Stosuje się ją podczas wprowadzania nowego produktu na istniejący już rynek, podczas wejścia z danym...)

Reklama firmy - Stosuje się ją dla wzmocnienia pozycji firmy na rynku wśród konkurentów, zawiązania i utrzymania więzi...)


Branding w sektorze usług medycznych - Najważniejszym wyzwaniem stojącym przed marketingiem w dziedzinie usług medycznych jest poszukiwanie sposobów odróżnienia się od...)

Metody walki z podróbkami produktów i marek - Są to m.in.: - rejestracja znaku towarowego ® ™ ...)

Strategie pozycjonowania marki - Wyróżnic możemy następujące strategie: - Pozycjonowanie w jednym segmencie rynku...)

Plasowanie marki - (inaczej: pozycjonowanie marki) to projektowanie przyszłych skojarzeń nazw i symboli z określonymi korzyściami. Jest to...)


Strategia marki indywidualnej - wady i zalety - To: Zalety: - można różnicować ofertę produktów pod...)

Strategia marki rodzinnej - wady i zalety - To: Zalety: - silna pozycja marki, tworzy ją...)

Cechy dobrej marki - Marka powinna być: - krótka i prosta -...)

Kryteria kreowania nazwy marki - Wyróżnić możemy marki: - bazujące na nazwisku -...)

Proces tworzenia marki - W skrócie proces ten można ograniczyć do następujących etapów: 1....)

Elementy marki - To przede wszystkim: - nazwa marki - jej logo ...)

Czynniki skłaniające do zarządzania wizerunkiem firmy - To m.in.: - Brak lojalności dotychczasowych klientów lub zmniejszenie udziału...)

Czynniki kształtujące wizerunek firmy - To: Tożsamość czyli: - nazwa -...)

Znaczenie marki - Marka wyróżnia produkty i usługi na rynku, identyfikując sprzedawcę lub producenta, objęta jest ochrona prawną...)

Amplifying - (z ang. wzmacniający) jest to proces polegający na szerzeniu pozytywnych opinii na temat danego produktu...)

Marketing szeptany - buzz marketing - (ang. whisper marketing, word of mouth marketing, buzz marketing) jest nowoczesną formą marketingu, której koncepcja...)

Strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Nowe artykuły: Artykuł 10 Nowy | Artykuł 36 Tylko do końca tygodnia | żyrandole kryształowe