Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
planowanie | marketing mix | funkcja użyteczności | teoria oczekiwań | funkcja Cobba-Douglasa | kody kreskowe | dystrybucji | determinanty dochodu narodowego |

Równowaga konsumenta


  • Podstawy mikroekonomii - wykłady - Skład opracowania: problem rzadkości i potrzeby, piramida potrzeb, czynniki produkcji, krzywa możliwości produkcyjnych, ograniczoność zasobów, alokacja, koszt alternatywny, racjonalność, rachunek...
    Ilość stron A4: 33

  • Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory - Obszerne opracowanie z podstaw mikroekonomii w formie ściągi, wraz z definicjami, wykresami, wzorami a nim m.in: definicja ekonomii, mikroekonomii i...
    Ilość stron A4: 4

  • Wykłady z mikroekonomii - W wykładach z mikroekonomii omówione zostały takie zagadnienia jak m.in.: podstawowe definicje jako wstęp do ekonomii zasoby i potrzeby...
    Ilość stron A4: 25

  • Optimum producenta i konsumenta - referat - Skład pracy: podmioty gospodarujące i ich funkcjonowanie (przedsiębiorstwa i gospodarstwa domowe), przepływy, teoria zachowań konsumenta, użyteczność całkowita, użyteczność krańcowa, I...
    Ilość stron A4: 25 - ✅Bibliografia

  • Definicje z mikroekonomii - Zbiór ponad 120 definicji i pojęć z podstaw ekonomii i mikroekonomii, a w nim takie pojęcia jak m.in.: rzadkość, koszt,...
    Ilość stron A4: 12

  • Test z mikroekonomii - 270 pytań testowych - 59 stron, na których znajdziesz pytania testowe z mikroekonomii. Jest ich dokładnie 270. Test jest rozwiązany, choć jego autorki proszą,...
    Ilość stron A4: 59

Krótkie informacje z Kompendium

  • Teoria równowagi konsumenta - Równowaga konsumenta reprezentowana jest przez punkt styczności krzywej obojętności ze ścieżką cen. Punkt ten przedstawia optymalną tzn. najlepszą kombinację dóbr osiągalną dla konsumenta. Oznacza to,... (0.3 stron A4)
  • Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są: 1. Dochód konsumenta, 2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi, 3. Gusty i preferencje... (0.2 stron A4)
  • Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), 2. ograniczenia (budżet konsumenta), 3. bodźce (marketing mix), 4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta), 5.... (0.2 stron A4)
  • Równowaga w krótkim okresie czasu - Przedsiębiorstwo znajduje się w stanie równowagi, jeśli przy danych kosztach produkcji i danej cenie rynkowej wytwarza wielkość produkcji maksymalizującą zysk. Równowaga rynkowa w krótkim okresie czasu... (0.2 stron A4)
  • Czym jest krzywa obojętności - Przedstawia wszystkie kombinacje dóbr, które dla konsumenta są obojętne tzn. że dostarczają one takiej samej użyteczności całkowitej. Składa się ona z punktów odpowiadających odpowiadającym dobrom... (0.4 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii