Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z zarządzania zasobami ludzkimi | prezentacje z mikroekonomii | prywatyzacja bezpośrednia | wykłady z zarządzania kadrami | symulacje | statystyka | zarządzanie personelem | pięć sił Portera |

Tożsamość marki - (brand identity)

To trwałe identyfikowanie produktu lub firmy danej marki w percepcji rynkowych odbiorców pozwalające na odróżnianie od produktów lub firm innych, zwłaszcza konkurencyjnych, marek i umożliwiające łączenie z tą marką atrybutów kreowanych i przypisywanych jej w komunikatach reklamowych.

Ustalenie się tożsamości marki umożliwiają znaki marki, a jej podstawą jest nazwa marketingowa. W ujęciu bardziej przedmiotowym tożsamość marki to tzw. marka zewnętrzna (fizyczna), czyli zespół znaków marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Tożsamość monetarna Europy - unia monetarna ( przypisy)
19 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Tożsamość marki - (brand identity)

Tożsamość marki - (brand identity)
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 155 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii