Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
selekcja pracowników | metoda XYZ | AIDA | marka firmy | cele zarządzania | matematyka ekonomiczna | majątek trwały | finanse międzynarodowe |

Tożsamość marki - (brand identity)

To trwałe identyfikowanie produktu lub firmy danej marki w percepcji rynkowych odbiorców pozwalające na odróżnianie od produktów lub firm innych, zwłaszcza konkurencyjnych, marek i umożliwiające łączenie z tą marką atrybutów kreowanych i przypisywanych jej w komunikatach reklamowych.

Ustalenie się tożsamości marki umożliwiają znaki marki, a jej podstawą jest nazwa marketingowa. W ujęciu bardziej przedmiotowym tożsamość marki to tzw. marka zewnętrzna (fizyczna), czyli zespół znaków marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Tożsamość monetarna Europy - unia monetarna (⭐przypisy)
19 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Marka (brand) (0.2 stron)
2. Istota marki (0.6 stron)
3. Pozycja marki (0.1 stron)
4. Jakie są obowiązki brand managera? (0.6 stron)
5. Postawa wobec marki - brand attitude (0.2 stron)
6. Corporate identity (2.1 stron)
7. Lojalność wobec marki (brand loyalty) (0.1 stron)
8. Korzyści marki (brand benefits) (0.3 stron)
9. Charakter marki (0.2 stron)
10. Wizerunek marki - brand image (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Tożsamość marki - (brand identity)

Tożsamość marki - (brand identity)
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 140 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii