Marka firmy
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
Ilość stron A4: 22
-
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników.
Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
Ilość stron A4: 2
-
Reengineering - referat - Referat (praca zaliczeniowa z bibliografią) napisany na przedmiot Zarządzanie strategiczne. Porusza on temat Business Process Reengineeringu (BPR) czyli jednej z...
Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Ilość stron A4: 21
-
Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
Ilość stron A4: 6
-
Sponsoring sportowy - Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy,...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska - Praca składa się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie kwestie jak m.in. definicja i znaczenie marki, znak towarowy...
Ilość stron A4: 82 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Zarządzanie biznesami rodzinnymi - prezentacja - Prezentacja programu Power Point omawiająca m.in. takie zagadnienia jak: źródła wzrostu zainteresowania rozwojem biznesami rodzinnymi (family business, przedsiębiorstwa rodzinne -...
Ilość stron A4: 14
-
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
Ilość stron A4: 37
-
Analiza strategiczna Próchnik S.A. (marka odzieżowa) - Analiza strategiczna zawiera takie elementy jak m.in.: status formalno-prawny oraz przedmiot działalności firmy, struktura produkcji i sprzedaży, struktura asortymentowa, sieć...
Ilość stron A4: 39 - ✅Bibliografia
-
Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: idea i definicja merchandisingu lokalizacja jako element merchandisingu jak rozmieszczenie towarów...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia.
Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
Ilość stron A4: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Analiza finansowa firmy Pruszyński i Spółka - Przykładowa analiza finansowa przedsiębiorstwa Pruszyński i Spółka. Marka znana chyba każdemu zajmuje się działalnością wydawniczą, poligraficzną, reklamową, handlem książkami, handlem...
Ilość stron A4: 38 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Marka imitacja - Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga) jakąś inną, na ogół znaną i renomowaną, markę poprzez zamierzone... (0.2 stron A4)
- Marka handlowca - Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową (rzadziej dystrybucyjną).
Dotyczy to głównie dużych sieci handlu detalicznego, np.... (0.3 stron A4)
- Marka rozciągnięta - Inaczej marka rozszerzona to operacyjny wariant strategii marki polegający na tym, że marka indywidualna - pierwotnie zastosowana do oznaczenia jakiegoś produktu (usługi) - jest następnie... (0.3 stron A4)
- Czym jest marka - Marka:
• W dzisiejszym świecie niezwykle istotnym elementem związanym z produktem jest jego marka
• Według American Marketing Association 'marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub... (0.3 stron A4)
- Marka cudza - To wariant strategii marki polegający na uprawnionym zastosowaniu przez jakąś firmę marki należącej do innej firmy dla ich wspólnych celów marketingowych.
Najczęściej dotyczy to wykorzystania... (0.3 stron A4)
|