Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prezentacje z makroekonomii | nlp | dobra substytucyjne | wartość przyszła | prywatyzacja bezpośrednia | otoczenie przedsiębiorstwa | kapitał obrotowy | controlling |

Marka firmy


  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
    Ilość stron A4: 22

  • Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników. Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
    Ilość stron A4: 2

  • Reengineering - referat - Referat (praca zaliczeniowa z bibliografią) napisany na przedmiot Zarządzanie strategiczne. Porusza on temat Business Process Reengineeringu (BPR) czyli jednej z...
    Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Ilość stron A4: 21

  • Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
    Ilość stron A4: 6

  • Sponsoring sportowy - Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy,...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska - Praca składa się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie kwestie jak m.in. definicja i znaczenie marki, znak towarowy...
    Ilość stron A4: 82 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Zarządzanie biznesami rodzinnymi - prezentacja - Prezentacja programu Power Point omawiająca m.in. takie zagadnienia jak: źródła wzrostu zainteresowania rozwojem biznesami rodzinnymi (family business, przedsiębiorstwa rodzinne -...
    Ilość stron A4: 14

  • Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
    Ilość stron A4: 37

  • Analiza strategiczna Próchnik S.A. (marka odzieżowa) - Analiza strategiczna zawiera takie elementy jak m.in.: status formalno-prawny oraz przedmiot działalności firmy, struktura produkcji i sprzedaży, struktura asortymentowa, sieć...
    Ilość stron A4: 39 - ✅Bibliografia

  • Merchandising - budowa pozytywnego wizerunku firmy w świadomości klienta - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: idea i definicja merchandisingu lokalizacja jako element merchandisingu jak rozmieszczenie towarów...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia

  • Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia. Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
    Ilość stron A4: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Analiza finansowa firmy Pruszyński i Spółka - Przykładowa analiza finansowa przedsiębiorstwa Pruszyński i Spółka. Marka znana chyba każdemu zajmuje się działalnością wydawniczą, poligraficzną, reklamową, handlem książkami, handlem...
    Ilość stron A4: 38 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Marka imitacja - Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga) jakąś inną, na ogół znaną i renomowaną, markę poprzez zamierzone... (0.2 stron A4)
  • Marka handlowca - Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową (rzadziej dystrybucyjną). Dotyczy to głównie dużych sieci handlu detalicznego, np.... (0.3 stron A4)
  • Marka rozciągnięta - Inaczej marka rozszerzona to operacyjny wariant strategii marki polegający na tym, że marka indywidualna - pierwotnie zastosowana do oznaczenia jakiegoś produktu (usługi) - jest następnie... (0.3 stron A4)
  • Czym jest marka - Marka: • W dzisiejszym świecie niezwykle istotnym elementem związanym z produktem jest jego marka • Według American Marketing Association 'marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub... (0.3 stron A4)
  • Marka cudza - To wariant strategii marki polegający na uprawnionym zastosowaniu przez jakąś firmę marki należącej do innej firmy dla ich wspólnych celów marketingowych. Najczęściej dotyczy to wykorzystania... (0.3 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii