Funkcje misji
To:
1. ukierunkowująca- daje podstawę do formułowania głównych strategicznych celów działań łącznie z wyborem rodzajów działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo
2. uwiarygodniająca- ma na celu uwiarygodnić firmę w oczach tych wszystkich podmiotów- osób, grup społecznych i instytucji, które mają realny wpływ na działalność przedsiębiorstwa
3. integrująca - kierowanie uwagi na pracowników firm, o ile firma ma faktycznie integrować zespoły pracownicze, powinna trafić w te potrzeby i wartości, które są dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie cenne. Celem misji jest zwrócenie uwagi pracowników na wyznawane przez przedsiębiorstwo wartości, tak aby stały się one źródłem ich identyfikacji z przedsiębiorstwem.
4. stabilizująca - stabilność wyznawanych wartości, kryteriów powodzenia. Polega na tym, że organizacja deklaruje wobec pracowników stabilność wyznawanych wartości; misja jest czynnikiem określającym pewność pracowników co do zasad funkcjonowania organizacji.
5. inspirująca - inspirowanie do doskonalenia firmy w ważnych dziedzinach jej działania. Powinna inspirować do doskonalenia przedsiębiorstwa w ważnych dziedzinach działania oraz pobudzać pracowników do doskonalenia własnej pracy i funkcjonowania organizacji).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (16 stron A4)
2. (24 stron A4)
3. (51 stron A4)
4. (29 stron A4)
5. (2 stron A4)
6. (5 stron A4)
7. (28 stron A4)
8. (8 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (58 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.6 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje misji
Funkcje misji
Ocena: 8.7 / 10 Liczba głosów: 236 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|