Funkcje zarządzania marketingowego
To:
1. Funkcje przygotowawcze - gromadzenia informacji rynkowej, badanie rynku, planowanie produktu i programu asortymentowego, kalkulacja i stanowienie cen, organizowanie systemu dystrybucji, planowanie działań promocyjnych, kontrola i analiza wyników marketingu
2. Funkcje wykonawcze- reklama, promocja sprzedaży, bezpośrednia obsługa klientów, ekspedycja towarów, transport i spedycja, gospodarka zapasami wyrobów gotowych (towarów)
3. Funkcje wspomagające- finansowanie (kredytowanie dystrybutorów, sprzedaży ratalnej, leasingu itp.) partycypacja w ryzyku i zabezpieczenie od jego skutków
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (12 stron A4)
2. (18 stron A4)
3. (22 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (9 stron A4)
6. (8 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (22 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (17 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.8 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (1.2 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.3 stron)
10. (1.8 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje zarządzania marketingowego
Funkcje zarządzania marketingowego
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 135 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|