Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza FMEA | krańcowa stopa substytucji | analiza mikrootoczenia | marketing międzynarodowy | zachowanie konsumenta | analiza rachunku zysków i strat | doskonalenie pracowników | rzadkość dóbr |

Funkcje zarządzania marketingowego

To:

1. Funkcje przygotowawcze - gromadzenia informacji rynkowej, badanie rynku, planowanie produktu i programu asortymentowego, kalkulacja i stanowienie cen, organizowanie systemu dystrybucji, planowanie działań promocyjnych, kontrola i analiza wyników marketingu

2. Funkcje wykonawcze- reklama, promocja sprzedaży, bezpośrednia obsługa klientów, ekspedycja towarów, transport i spedycja, gospodarka zapasami wyrobów gotowych (towarów)

3. Funkcje wspomagające- finansowanie (kredytowanie dystrybutorów, sprzedaży ratalnej, leasingu itp.) partycypacja w ryzyku i zabezpieczenie od jego skutków

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota planu marketingowego - referat ( bibliografia)
12 stron(-y)
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem ( przypisy)
16 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego ( bibliografia przypisy)
12 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje zarządzania marketingowego

Funkcje zarządzania marketingowego
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 135 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii