Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcje pieniądza | DMAIC | historia myśli gospodarczej | marketing wyborczy | teoria XiY | stopa bezrobocia | techniki negocjacyjne | rynek kapitałowy |

Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego

To

1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo, opakowanie, gwarancja, usługi
2. Cena – (Price) – kredyt, rabat, skonto
3. Dystrybucja – (Place) – kanały dystrybucyjne, fizyczny obieg produktów, logistyka marketingowa
4. Promocja – (Promotion) – reklama, akwizycja sprzedaży, sprzedaż osobista, merchandising, sponsoring, public relations

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego

Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 179 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii