Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
badania ankietowe | krzywa możliwości produkcyjnych | globalizacja przedsiębiorstw | geografia gospodarcza | analiza ABC | ISO | testy psychologiczne | komunikacja |

Zarządzanie przez wyjątki


  • Charakterystyka zarządzania przez wyjątki - referat - Referat napisany jest na przykładzie istniejącego przedsiębiorstwa. Skład pracy to: charakterystyka teoretyczna metody zarządzania przez wyjątki (ZPW) - istota metody...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie przez cele - referat - Skład pracy: definicja i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi, cele i zasady zzl, modelu cyklu ZZL opracowany przez Tichyego, Fombruna i...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Total Quality Management - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat Total Quality Management czyli Kompleksowego zarządzania jakością, w skład której wchodzą takie elementy jak m.in.:...
    Liczba stron: 38 - ✅Bibliografia

  • TQM - praca - Skład pracy: kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management) - pojęcie jakości, Deming i jego wytyczne co do zarządzania przez jakość,...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Analiza FMEA - praca - Skład pracy: geneza i cel analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), podział ze względu na zakres stosowania (FMEA wyrobu/konstrukcji,...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Analiza FMEA i diagram Ishikawy - Wynikowa tabela z analizy możliwych błędów i ich skutków metodą FMEA (Failure Mode and Effect Analysis). Wybrano 7 potencjalnych niezgodności,...
    Liczba stron: 2

  • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - referat - Skład pracy: formy i klasyfikacja łączenia przedsiębiorstw, definicja fuzjii i przejęcia, przejęcie firmy poprzez nabycie akcji (na wniosek i za...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
    Liczba stron: 5

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie - Skład pracy: geneza Total Quality Management, najważniejsze elementy TQM, sekwencje działań w procesie budowy kompleksowego zarządzania jakością, nakierowanie na klienta,...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Diagram Ishikawy - Skład opracowania: Kaoru Ishikawa - informacje o współtwórcy kół jakości (grup roboczych), istota i zastosowanie Diagramu Ishikawy, podstawowe cechy i...
    Liczba stron: 4

  • Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,...
    Liczba stron: 9

  • Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
    Liczba stron: 22

  • Analiza FMEA - Skład projektu: istota, zastosowanie i znaczenie analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), zastosowanie metody, analiza uszkodzeń, etapy przeprowadzania analizy,...
    Liczba stron: 17

  • Zarządzanie wiedzą - referat - Skład referatu: geneza zarządzania wiedzą, definicje i podejścia, cechy wiedzy (dominacja, niewyczerpalność, symultaniczność, nieliniowość), podejście japońskie (wg Nonaki i Takeuchiego),...
    Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Model 7S - opracowanie - Czym tak właściwie jest model 7S? Opracowanie stara się przyjrzeć temu tematowi, a elementy, które porusza to m.in.: powód stworzenia...
    Liczba stron: 9

  • Segmentacja rynku - referat - Skład pracy: pojęcie, rola, kryteria (geograficzne, demograficzne, ekonomiczne, społeczne) segmentacji rynku, kryterium odnoszące się do produktu (kryterium związane z wzorcami...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Bankowość elektroniczna - Praca składa się z następujących elementów: definicja bankowości elektronicznej oraz jej podział i cechy, model funkcjonalny BE, fundamenty rozwoju, cele...
    Liczba stron: 12 - ✅Przypisy

  • Zarządzanie kadrami - ściąga - Opracowane zagadnienia z zarządzania zasobami ludzkimi a w nich m.in.: kultura organizacyjna, proefektywnościowa, antyefektywnościowa, funkcja personalna, polityka personalna, model sita,...
    Liczba stron: 1

  • Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu, omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny i jej...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia

  • Ocena pracowników - Skład pracy: definicja systemu oceny pracowników, funkcje, wykorzystanie, etapy procesu oceniania, słabości systemu, metody oceny (absolutne, relatywne), ilościowe standardy pracy...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Podstawy zarządzania kadrami - Opracowanie to omawia: modele realizacji funkcji personalnych, trendy i teoretyczy zarządzania zasobami ludzkimi, najważniejsze obszary i strategie zarządzania kadrami, planowanie...
    Liczba stron: 28

  • Alianse strategiczne - referat - Skład pracy: wstępne informacje o nowej orientacji przedsiębiorstw, korporacjach transnarodowych i glogalizacji, pojęcie, cele i przyczyny aliansów strategicznych przedsiębiorstw, AS...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Idea merkantylizmu - Skład opracowania: powstanie idei (od XV wieku, przez wyprawy kolonialne aż do rewolucji cen), przedstawiciele merkantylizmu, istota doktryny - poglądy...
    Liczba stron: 5

  • Ściąga z zarządzania kadrami - Ściąga opisuje w sytnetyczny (definicje, podziały, pojęcia) sposób w sumie ponad 50 zagadnień z podstaw zarządzania zasobami ludzkimi, a w...
    Liczba stron: 8

  • Kredyt gotówkowy - opracowanie - Skład opracowania: definicja i rodzaje banków i kredytów, kredyt gotówkowy na przykładzie poszczególnych banków, najczęstsze zabezpieczenia kredytów gotówkowych stosowane przez...
    Liczba stron: 11

  • Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
    Liczba stron: 17 - ✅Przypisy

  • Motywacja do pracy - Skład opracowania: znaczenie motywacji, zachowania organizacyjne, pojęcie motywacji, otoczenie wewnętrzne i jego elementy, uproszczony model motywowania, zintegrowany model motywowania do...
    Liczba stron: 11

  • Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
    Liczba stron: 5

Krótkie informacje z Kompendium

  • Zarządzanie przez cele - istota - Określenie zarządzanie przez cele zostało spopularyzowane jako jeden ze sposobów planowania przez Petera Druckera w 1954r. w jego książce 'The Practice of Management' (Praktyka zarządzania).... (0.5 stron A4)
  • Struktura zarządzania przedsiębiorstwem - Wyróżniamy trzy zasadnicze wymiary zarządzania: 1. według przedmiotu zarządzania: dziedziny zarządzania: zarządzanie zaopatrzeniem, produkcją, marketingiem, działalności B+R, finansami, z personelem 2. według funkcji zarządzania: fazy procesu zarządzania:... (0.3 stron A4)
  • 17 kompetencji przywództwa - Przywództwo można zdefiniować w ramach 17tu kompetencji. Podczas analizowania i grupowania 1871 zdarzeń, badacze utworzyli ponad 120 kategorii zachowań. Zostały one następująco pogrupowane: 1) ustalenie wspólnej... (0.5 stron A4)
  • Elastyczność cenowa popytu - (PED, price elasticity demand) określa stopień zmiany (wrażliwość) popytu na dobro na skutek zmiany jego ceny. (PED, price elasticity demand) określa stopień zmiany (wrażliwość) popytu na... (0.3 stron A4)
  • Efficient Consumer Response - czyli Efektywna obsługa klienta, zasadnicze obszary działania ECR: Zasadnicze obszary działania ECR: a) zarządzanie popytem: optymalizacja procesu wprowadzania nowych produktów optymalizacja przepływu informacji o popycie optymalizacja asortymentu... (0.4 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii