Marketing (strona: 11)
✅Strategie Portera - Trzy podstawowe typy strategii wg Portera to: 1. Przywództwo w...)
✅Czynniki kształtujące zachowanie się konsumentów - Punktem wszelkich działań marketingowych jest konsument. Postępowanie konsumentów to ogół działań związanych z uzyskiwaniem, użytkowaniem...)
✅Bariery wejścia wyjścia do i z sektora - To oszacowanie przewidywanych zagrożeń sektora. Im są one wyższe,...)
✅Koncepcja cyklu życia sektora - Umożliwia zidentyfikowanie jego wieku przez badanie takich jego cech, jak kształtowanie się sprzedaży w ostatnich...)
✅Otoczenie konkurencyjne - Jest dla przedsiębiorstwa łatwiejsze do zidentyfikowania i obserwacji. W skład otoczenia konkurencyjnego wchodzą wszystkie podmioty...)
✅Zasady wyboru rynku docelowego - Dokonując wyboru rynku docelowego, warto w miarę możliwości przestrzegać następujących zasad: ...)
✅Kryteria segmentacji rynku - Odnoszące się do konsumenta można zakwalifikować do trzech obszernych grup. ...)
✅Cechy segmentów rynku - Poprawnie wyodrębniony segment rynku powinien się odznaczać czterema następującymi cechami. Segment rynku powinien być: ...)
✅Strategia me too - Biznesowa strategia me too (także nazywana "imitacyjną" lub "kopiącą") polega na wprowadzeniu na rynek produktu...)
✅Szczeliny w segmencie rynku - gaps - Przedsiębiorstwo może wykorzystywać istniejące w danym segmencie 'szczeliny'(gaps) wprowadzając produkt niepodobny do dominujących na rynku....)
✅Mapy percepcji produktu - Mapy percepcji produktu są istotnym narzędziem w strategii pozycjonowania produktu na rynku. Pozwalają one przedsiębiorstwom...)
✅Pozycjonowanie produktu - Każdy konsument posiada własne wyobrażenie o produktach, poddawane różnym uzupełnieniom i modyfikacjom. ...)
✅Koncepcja działania skoncentrowanego - Nie odnosi się do rynku jako całości, lecz do wyodrębnionego segmentu(ów) rynku. ...)
✅Koncepcja działania zróżnicowanego - Przedsiębiorstwo działa na rynku jako całość, nie traktując go jednak w sposób jednorodny. ...)
✅Koncepcja działania niezróżnicowanego - Rynek traktuje się jako całość. W stosunku do wszystkich konsumentów opracowuje się uniwersalną, odwołującą się...)
✅Synektyka - Synektyka jest to metoda twórczego rozwiązywania problemów, wykorzystująca zdolność i chłonność ludzkiego umysłu do łączenia...)
✅Zarządzanie wizerunkiem - Efektywne zarządzanie wizerunkiem polega na świadomym, systematycznym i długookresowym realizowaniu działań identyfikacyjnych umożliwiających: ...)
✅Efekt diabelski - Efekt diabelski znany również jako odwrócenie efektu aureoli, odnosi się do zjawiska, w którym ludzie...)
✅Public relations - PR - (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego...)
✅Interpretacja reklamy - Interpretując odebraną reklamę, potencjalny klient dokonuje oceny, czy ma ona jakiekolwiek znaczenie dla niego, dla...)
✅Tworzenie image firmy - Powstanie na świecie megakorporacji produkujących tysiące różnych, ciągle na dodatek doskonałych wyrobów, doprowadziło do poważnego...)
✅Co to jest reklama - Reklama najczęściej bywa przedstawiana jako komunikat, który ma za zadanie zwiększyć popyt, a w konsekwencji...)
✅Historia reklamy - Sięga początków wymiany towarowej, a więc czasów prehistorycznych. Babilońska tabliczka gliniana z około 3000 roku...)
✅Cena odstraszająca - w negocjacjach - Jest to przypadek kiedy dostawca proponuje cenę, która zraża do współpracy z nim. ...)
✅Satysfakcja konsumenta - Konsument zadowolony z jakości nabytego produktu niechętnie kupuje produkty innych firm. Badania przeprowadzone wśród szwedzkich...)
✅Lojalność wobec marki - Jacoby i Chestnud (1985) zdefiniowali przywiązanie do marki jako gotowość do ponawiania zakupów produktów danej...)
✅Pojęcie marki - Markę określa się jako nazwę, termin, symbol, wzór lub ich kombinację stworzoną celem identyfikacji dóbr...)
✅Brand - Sam termin 'marka' (brand) pochodzi od holenderskiego zwrotu 'brandmerk', który oznacza wypalony...)
✅Marketing-mix 4P McCarthyego - Marketing-mix jest kompozycją o hierarchicznej strukturze, złożoną z czterech podkompozycji: ...)
✅Orientacje rynkowe - Dzielimy na: 1. orientacja produkcyjna 2. orientacja dystrybucyjna...)
Strona 11 z 27 <<< - 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 - >>> |