Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
statystyka | model Kurta Lewina | cena równowagi | analiza wskaźnikowa | analiza progu rentowności | plan finansowy | test t-studenta | system informatyczny |

Public relations - PR

(PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją
a społecznością.

Zobacz: Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (Strony A4: 26) 📝

Praktyka public relations wspomaga kształtowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy, oferowanych przez nią produktów i usług. Zarządza zmianami, reputacją, formułuje politykę i pielęgnuje kulturę organizacji. Pełni funkcję kontaktową, informacyjną, prewencyjną, harmonizacyjną, wspomagającą oraz profilowania rynkowego.

Zobacz: Public relations - opracowanie (Strony A4: 22)

PR jest doradztwem opartym na zrozumieniu ludzkich zachowań, wspomaga budowanie zaufania między różnymi środowiskami,  w oparciu o rzetelne informacje na temat organizacji i podejmowanych przez nią działań.
Obecnie, public relations jest nieodzowne nie tylko w biznesie, ale także w kreowaniu zachowań społeczeństw.

Zobacz: Praca menedżera w public relations (Strony A4: 13) 📚

Public relations to jednoczesne - zgodne z interesem społecznym - oddziaływanie na przedstawicieli otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego firmy.

Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Sponsoring - referat (Strony A4: 14) 📚 📝
Zobacz: Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (Strony A4: 66) 📚 📝


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Public relations - PR

Public relations - PR
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 178 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025