Top strony
Wyszukiwarka serwisu
GATT | polityka pieniężna | nisza rynkowa | zarządzanie relacjami z klientami | marketing wyborczy | psychologia społeczna | kredyt bankowy | inwestycje | rekrutacja pracowników | polityka cenowa | strategia reklamy | przykładowe biznes plany |

Praca menedżera w public relations

W pracy (referacie) znajdziesz omówienie takich zagadnień jak: definicja public relations (PR), wymagania kwalifikacyjne wobec menedżerów public relations, umiejętności przydatne w pracy w PR, podstawowe cechy profesjonalistów PR, kryteria oceny zatrudnianych pracowników PR w amerykańskiej firmie AT&T (w tym: umiejętności zawodowe/nabyte doświadczenie, dostarczanie dyrekcji rad z zakresu PR, pożądane cechy osobowości), wygląd i prezencja pracownika PR, pomysłowość i umiejętności pisania menedżera PR, sztuka pisania i zasada KISS (keep it short...), wydawnictwa zakładowe – zewnętrzne i wewnętrzne, fotografia w PR, słowo mówione – przemówienia, organizowanie wystaw i konferencji, sponsoring, reklama (prasowa, radiowa, telewizyjna, Internet).

Liczba stron: 13

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)

Podobne opracowania: #public relations #menedżer #rekrutacja


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 539 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 539 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 539 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 539 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Praca menedżera w public relations należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Praca menedżera w public relations pobrały na dysk również:
Public relations - opracowanie (Liczba stron: 22)
Sponsoring - referat (Liczba stron: 14)
Promocja - referat (Liczba stron: 14)
Sponsoring sportowy (Liczba stron: 20)
Marketing mix - prezentacja (Liczba stron: 58)
Menedżer XXI wieku (Liczba stron: 18)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Geneza public relations - Geneza public relations sięga czasów starożytnych w instytucji Olimpiad i igrzysk olimpijskich. W sporcie starożytni Grecy otrzymywali za zwycięstwo w igrzyskach olimpijskich znaczną nagrodę pieniężną,...
Public relations - PR - (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją a społecznością. Praktyka public relations wspomaga kształtowanie...
Reklama a public relations - podobieństwa i różnice - W skrócie możemy wyróżnić: Podobieństwa – zarówno poprzez reklamę, jak i public relations firma umacnia swoją pozycję na rynku, uzyskuje oraz pozyskuje nowych konsumentów – uczestników...
Definicja i cele public relations - Public relations to świadomie prowadzone zorganizowane czynności o harakterze ciągłym, których zadaniem jest wytworzenie między ludźmi atmosfery wzajemnego zrozumienia i sympatii. Cele PR: 1. zdobyć przychylne wyobrażenie...
Wewnętrzne i zewnętrzne Public relations - Public relations (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia między organizacją a społecznością. Praktyka public relations...