Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
szkolenia pracowników | budżet gminy | czynniki wpływające na kurs walutowy | decyzje konsumenta na rynku | CEFTA | mapa grup strategicznych | marketing bezpośredni | stopa bezrobocia |

Funkcje public relations

To np.:
- kreowanie wizerunku firmy
- funkcja komunikacyjna
- nawiązywania i utrzymywania więzi ze wszystkimi elementami otoczenia, ważnymi dla realizacji celów przedsiębiorstwa
- harmonizowania stosunków społecznych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy
- wzmacniania wytrzymałości przedsiębiorstwa w sytuacjach kryzysowych i agresji otoczenia

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje public relations

Funkcje public relations
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 174 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii