Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
system logistyczny | EBIT | psychologia w reklamie | teoria XY | prezentacje z bankowości | ściągi z zarządzania | wartość bieżąca netto | koszty zmienne |

Marketing (strona: 12)

Strategie marketingowe banku - Strategia: - agregacyjna - opiera się na jednym programie...)
Etapy procesu dokonywania zakupu produktu - To: 1) odczucie potrzeby 2) ogólna wiedza o...)
Konsument w Marketingu - To: - podejmowanie decyzji – konsument racjonalny, aktywny ...)
Fazy procesu kontroli marketingu - To: 1. ustalenie wielkości kontrolnych, będących przedmiotem obserwacji i pomiarów,...)
Struktura zorientowana według rynków - Dla każdego rynku lub jego segmentu powołuje się tzw. menedżera rynku. Odpowiada on za obsługę...)
Struktura zorientowana według produktów - Jej cechą charakterystyczną jest powoływanie tzw. menedżerów produktów, z których każdy odpowiada za całość działań...)
Zadania operacyjnego planu marketingowego - To: - konkretne sformułowanie celu, - charakterystyka rynku...)
Funkcje operacyjnego planu marketingowego - To: - determinuje ocenę realności planowanych przedsięwzięć rynkowych, ...)
Strategie przestrzennej ekspansji rynku - Strategie przestrzennej ekspansji rynku to podejście, w którym przedsiębiorstwa podejmują działania zmierzające do rozszerzenia swojego...)
Strategia marketingu zróżnicowanego - Zakłada konieczność identyfikacji w ramach określonego rynku grup nabywców względnie jednorodnych pod względem potrzeb, możliwości...)
Strategia marketingu masowego - Zakłada operowanie jednolitym programem marketingowym na całym rynku. Kompozycja...)
Strategia typu cena-ilość - Bazuje na zasadzie: 'duży obrót - mały zysk' i jest skierowana do nabywców cenowych, a...)
Strategia preferencji jakościowych - Dotyczy tworzenia korzyści jakościowych związanych z oferowanym produktem. Jest...)
Dywersyfikacja jako opcja strategiczna - Dywersyfikacja  wymaga ona rozszerzenia i zróżnicowania dotychczasowego pola rynkowego przez wejście na nowe rynki...)
Rozwój produktu - Polega na poszukiwaniu możliwości wzrostu sprzedaży przez wprowadzenie na dotychczasowy rynek nowego produktu. ...)
Kupon - To instrument promocji dodatkowej upoważniającej jego posiadacza do zakupu towaru po cenie obniżonej o wartość...)
Bezpłatne próbki towarów - Mają za zadanie przezwyciężyć bariery nieufności, jakie zazwyczaj wykazują nabywcy wobec produktów nowych i nieznanych...)
Obniżki cen - Głębokość ich musi być atrakcyjna dla nabywców (min. rzędu 15-20%), nie może jednak przekraczać psychologicznych...)
Techniki sprzedaży osobistej - To: - spotkanie, - rozmowa telefoniczna, ...)
Promocja handlowa - Promocja handlowa to działania marketingowe, które mają na celu zwiększenie sprzedaży produktów lub usług poprzez...)
Klasyfikacja reklamy - Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam: 1) Ze względu na cel...)
Środki reklamy - W chwili obecnej przedsiębiorstwa mają szeroki wachlarz możliwości jeśli chodzi o miejsca, gdzie mogą zamieścić...)
Strategia ciągnięcia - Polega na ciągnięciu produktu przez konsumenta, który w ten sposób stymuluje kanał do działań w...)
Strategia popychania - Polega na przepychaniu produktów przez kanał dystrybucyjny - od producenta do końcowego odbiorcy. ...)
Promotion-mix - To złożona kompozycja środków o zróżnicowanych funkcjach i rożnej strukturze wewnętrznej wykorzystywana w polityce komunikowania...)
Funkcje promocji - Wyróżnić możemy 3 podstawowe funkcje promocji: Funkcja informacyjna promocji leży...)
Segment rynku - definicja i aspekty segmentacji rynku - Segmentacja rynku to proces podziału rynku na grupy o podobnych charakterystykach, takich jak preferencje, potrzeby,...)
Cel segmentacji rynku - To: - określenie i wybór obszaru działania, czyli rynku docelowego...)
Segmentacja - To: - proces różnicowania się rynku, którego przejawem jest zmniejszanie...)
Otoczenie marketingowe dalsze - Inaczej globalne. Ma charakter głównie przedmiotowy. W jego skład...)

Strona 12 z 27
<<<  -  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii