Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
inflacja | piramida potrzeb Maslova | kierowanie | prezentacje z marketingu | funkcja produkcji CES | ściąga z marketingu międzynarodowego | plan Balcerowicza | podaż |

Fazy procesu kontroli marketingu

To:

1. ustalenie wielkości kontrolnych, będących przedmiotem obserwacji i pomiarów,
2. ustalenie przedziałów dopuszczalnych odchyleń wielkości rzeczywistych od planowanych,
3. pomiar stanów wielkości kontrolnych,
4. porównanie wielkości planowanych z rzeczywistymi, ustalenie odchyleń i ewentualne wyjaśnienie ich przyczyn,
5. formułowanie wniosków zmierzających do wyeliminowania wykrytych zakłóceń w procesie planowania i wykonywania zadań marketingowych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Funkcje zarządzania - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Zagadnienia na egzamin z marketingu
24 stron(-y)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Kontrola techniczna jakości (0.3 stron)
2. Fazy marketingu sprzedaży (0.1 stron)
3. Fazy marketingu zakupów (0.1 stron)
4. Istota marketingowowej strategii (0.3 stron)
5. Cykl życia produktu - fazy (0.2 stron)
6. Transport (0.2 stron)
7. Wdrażanie lean management (0.5 stron)
8. Zasada proporcjonalności (0.2 stron)
9. Etapy reengineeringu (0.1 stron)
10. CIM - Komputerowo zintegrowany wytwarzanie (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Fazy procesu kontroli marketingu

Fazy procesu kontroli marketingu
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 194 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii