Fazy procesu kontroli marketingu
To:
1. ustalenie wielkości kontrolnych, będących przedmiotem obserwacji i pomiarów,
2. ustalenie przedziałów dopuszczalnych odchyleń wielkości rzeczywistych od planowanych,
3. pomiar stanów wielkości kontrolnych,
4. porównanie wielkości planowanych z rzeczywistymi, ustalenie odchyleń i ewentualne wyjaśnienie ich przyczyn,
5. formułowanie wniosków zmierzających do wyeliminowania wykrytych zakłóceń w procesie planowania i wykonywania zadań marketingowych.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (6 stron A4)
2. (24 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (22 stron A4)
5. (2 stron A4)
6. (26 stron A4)
7. (16 stron A4)
8. (14 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (7 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.1 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Fazy procesu kontroli marketingu
Fazy procesu kontroli marketingu
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 194 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|