Segmentacja
To:
- proces różnicowania się rynku, którego przejawem jest zmniejszanie się stopnia jego jednorodności,
- proces podziału rynku na części na gruncie postępującego procesu jego różnicowania, podział rynku na oddzielne grupy nabywców, którzy mogą wymagać oddzielnych produktów i (lub) oddzielnych instrumentów marketingu-mix,
- proces określania elementów rynku, jednorodnych ze względu na pewne, zdefiniowane kryteria,
- składnik procesu badania zjawisk zewnętrznych w stosunku do przedsiębiorstwa,
- instrument wyboru zewnętrznych warunków działania przedsiębiorstwa, przy czym warunki te mogą podlegać zmianom ilościowym (jak tendencje wzrostowe, spadkowe) lub jakościowym (wewnętrzne zróżnicowanie).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (5 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (37 stron A4)
5. (46 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (10 stron A4)
8. (22 stron A4)
9. (8 stron A4)
10. (17 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1.2 stron)
2. (1 stron)
3. (0.1 stron)
4. (1.5 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Segmentacja
Segmentacja
Ocena: 9.8 / 10 Liczba głosów: 124 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|