Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teoria zachowań producenta | organizacja wirtualna | etapy analizy strategicznej | wskaźniki du Ponta | użyteczność | motywowanie | analiza opłacalności | strategie marki |

Segmentacja

To:

- proces różnicowania się rynku, którego przejawem jest zmniejszanie się stopnia jego jednorodności,
- proces podziału rynku na części na gruncie postępującego procesu jego różnicowania, podział rynku na oddzielne grupy nabywców, którzy mogą wymagać oddzielnych produktów i (lub) oddzielnych instrumentów marketingu-mix,
- proces określania elementów rynku, jednorodnych ze względu na pewne, zdefiniowane kryteria,
- składnik procesu badania zjawisk zewnętrznych w stosunku do przedsiębiorstwa,
- instrument wyboru zewnętrznych warunków działania przedsiębiorstwa,   przy czym warunki te mogą podlegać zmianom ilościowym (jak tendencje wzrostowe, spadkowe) lub jakościowym (wewnętrzne zróżnicowanie).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Segmentacja rynku - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Analiza rynku opon
10 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Segmentacja

Segmentacja
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 124 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii