Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
produkt narodowy netto | prezentacje z inwestycji | zarządzanie relacjami z klientami | kapitał intelektualny | geografia gospodarcza | test Durbina–Watsona | dochody i wydatki JST | burza mózgów |

STP - (Segmentation - Targeting - Positioning)

To bazowa metoda wykorzystywana w procesie kształtowania marek, składająca się z trzech etapów:

1. segmentacja rynku, czyli wyodrębnienie jednorodnych grup klientów;
2. ukierunkowanie działań marketingowych na wybraną grupę potencjalnych (docelowych) odbiorców marki;
3. pozycjonowanie marki.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » STP - (Segmentation - Targeting - Positioning)

STP - (Segmentation - Targeting - Positioning)
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 176 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii