Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
| Adam Smith | produkt narodowy netto | klient | biznesplan | ściągi z mikroekonomii | piramida potrzeb Maslova | analiza otoczenia |

Lojalność wobec marki

Jacoby i Chestnud (1985) zdefiniowali przywiązanie do marki jako gotowość do ponawiania zakupów produktów danej marki i równocześnie towarzyszącą temu zachowaniu pozytywną postawę wobec tej marki (przekonanie o przewadze produktów tej marki w stosunku do innych marek).

Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.

Jak widać, w pojęciu przywiązania do marki połączyli oni dwie rzeczy - zachowanie (ponawianie zakupów) i postawę. Autorzy argumentują, że prawdziwe przywiązanie występuje tylko wtedy, gdy oprócz zachowania występuje pozytywna postawa.

Zobacz: Lojalność wobec marki (Strony A4: 7)

Konsument, który powtarza zakupy produktów danej marki (np. dlatego, źe inna marka jest dla niego akurat z jakichś względów niedostępna), ale nie przejawia pozytywnej postawy wobec tej marki, łatwo może zmienić swoje zachowanie, gdy wystąpią odpowiednie okoliczności. Niektórzy badacze takie powtarzane zachowanie, któremu nie towarzyszy odpowiednia postawa, nazywają 'rzekomym' przywiązaniem albo inercją.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Reklama - referat (Strony A4: 14) 📚 📝
Zobacz: Zaufanie i lojalność e-klienta - referat (Strony A4: 11) 📚 📝
Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21)
Zobacz: Strategia marki (Strony A4: 6)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Reklama - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Zaufanie i lojalność e-klienta - referat ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Lojalność wobec marki

Lojalność wobec marki
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 210 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025